Bankstel en hond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bumba01

Bankstel en hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 17:27

Hoi !

Met een huis op het oog, zijn we aan het kijken voor meubels. Zo ook voor een bankstel.

Nu heeft ons hondje (boomer hondje) de luxe dat hij op de bank mag liggen.

En wij vragen ons af welke bank geschikt is? Bijvoorbeeld stof of leer?

Hondje verliest amper haren (brengen hem naar de trimsalon).

De eerste keus was een leren bankstel, maar ik kom ook veel mooie stoffen bankstellen tegen.

Leer lijkt mij makkelijker schoonmaken, maar ik begrijp dat er ook speciale borstels zijn voor de stofzuiger om een stoffen bankstel schoon te houden?

Welk soort bankstel vinden jullie makkelijker icm huisdieren (voornamelijk honden) ?

Ik zag in de zoekfunctie geen ander topic, vandaar dat ik deze open.

Leffroi

Re: Bankstel en hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:31

Wat jij zelf het fijnst vind :Y) wij hebben nu leren banken gekregen van iemand en geloof me, noooooit weer leren banken. 'S winters te koud en 's zomers plak je er aan vast. Wat een uitvinding.. :') en vies wordt je bank toch wel. Toegegeven, stof maakt iets moeilijker schoon.. Maar je krijgt er zooooooveel meer (warmte) voor terug *\o/*

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:33

Als het geen moddermonster is zou ik ook rustig voor een stoffen bank gaan.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-16 17:35

Dat is inderdaad een nadeel, in de winter koud en zomer warm haha. Vind het zelf een beetje lastig, vind zowel leer als stof mooi :') alleen het nadeel van stof is ook weer dat je het moeilijker schoonmaakt inderdaad..

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 18:06

Hier met 3 honden en 2 katten, 2 stoffen banken. En ja, er blijft haar aan hangen maar met een beetje stofzuiger en bijhouden valt het best mee allemaal.

Maar wij hebben dan ook niet zulke achterlijk dure banken die 15 jaar mee moeten gaan..
Absoluut geen leer, want idd in de zomer drijf je er bijna vanaf omdat het ontiegelijk zweterig is. En leer blijft ook niet mooi met nageltjes die er overheen glijden enzo.