Vraagje Facebookmessenger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

Vraagje Facebookmessenger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 21:33

Hallo bokkers,

Ik heb een kort vraagje over Facebookmessenger. Ik heb dinsdag een bericht gestuurd naar iemand, maar
het rondje blijft nog steeds op de status 'verzonden' (maar nog niet aangekomen) staan. Een wit rondje met
een v, in plaats van een blauw bolletje. Nu ken ik de betekenis van de rondjes:

Afbeelding

Vorige berichten van een paar dagen daarvoor kwamen vrijwel direct aan en werden ook meteen gelezen en beantwoord.
Nu weet ik dat deze persoon af en toe een aantal dagen geen internetbereik heeft dus dat zou het kunnen zijn, maar dat
weet ik dus niet zeker. Op Google las ik echter berichten van andere mensen die weleens hadden dat dergelijke berichten
na een dag of 8 nog niet waren bezorgd terwijl de ander wel toegang had tot internet. Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Kan ik ervan uitgaan dat het bericht alsnog wordt bezorgd of zal ik het nog maar een keer versturen?

Bedankt!

Axivoca123

Re: Vraagje Facebookmessenger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:41

Ik had dit een keer gehad van mijn kant. Dit kwam omdat ik mijn messenger app niet had ge-update voor een paar maanden :+ Elke week is er weer een update, voor verbetering van de app. Misschien heeft het in jouw geval er ook iets mee te maken?

Selena

Re: Vraagje Facebookmessenger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 21:42

Volgensmij is het ook zo, als diegene een paar dag niet online is geweest dat sie niet op verzonden staat. Ik weet het niet zeker maar dat heb ik wel eens gehoord.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-16 21:53

Axivoca123 schreef:
Ik had dit een keer gehad van mijn kant. Dit kwam omdat ik mijn messenger app niet had ge-update voor een paar maanden :+ Elke week is er weer een update, voor verbetering van de app. Misschien heeft het in jouw geval er ook iets mee te maken?

Bedankt voor de tip! Ik heb het gecheckt maar dat is het niet.

Selena schreef:
Volgensmij is het ook zo, als diegene een paar dag niet online is geweest dat sie niet op verzonden staat. Ik weet het niet zeker maar dat heb ik wel eens gehoord.

Oké bedankt! Nou ik wacht het nog maar even af, maar wel irritant.