Website maken met Wix

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Szan

Website maken met Wix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-16 09:27

Hallo allemaal :wave:

Binnenkort ga ik een paar websites maken met Wix. Ik ben al aan het knutselen en fröbelen geweest met templates en alle mogelijkheden en ik ontdek nog steeds nieuwe dingen. Hartstikke leuk.

Maar nu wordt het binnenkort een premium-website met een domeinnaam die extern geregistreerd wordt. Tevens is het de bedoeling dat ik een website ga maken, waarvan het beheer (bijhouden het komende jaar) na een paar weken over moet dragen aan iemand anders. Over deze praktische zaken vraag ik me het volgende af:

- Hoe makkelijk gaat het koppelen van een externe domeinnaam aan een Wix-account?
    - Hoe lang duurt het koppelen ongeveer (oftewel: wanneer is de link werkend)?
    - Zijn er nog bepaalde aanbieders van domeinnamen die een aanrader of afrader zijn i.v.m. het koppelen, of maakt dat niet uit?
    - Kun je het e-mailadres waarmee je je account registreert voor de website, later nog wijzigen?

Wat zijn jullie ervaringen ermee? Op Google kom ik een eind, maar ben vooral benieuwd naar gebruikerservaringen van Bokkers.