Goede draadloze muis gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Goede draadloze muis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-16 13:29

Nu mijn tweede Trust Easyclick binnen twee maanden dezelfde kuren vertoond (linkermuisknop die regelmatig niet reageert, bewegingen met de muis haperen), ben ik van plan een andere muis aan te schaffen.

- normale grootte, niet te klein
- scrollknop, linkermuisknop, rechtermuisknop - alle extra's heb ik niet nodig
- zonder muismat te gebruiken (maar zijn ze dat niet allemaal tegenwoordig?)
- budget maximaal 20 euro
- de trust heeft een enorm luid klikgeluid, zou fijn zijn als dit wat minder kon

Wie kan mij een goede muis aanraden?

Rena100

Re: Goede draadloze muis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 13:32

Logitech heeft goede en fijne muizen. Als je iets meer uitgeeft voor een goede logitech kan je er lang mee doen. Ik heb een kleine laptopmuis van Logitech en die gaat al 5 jaar mee. Alleen het klepje waar de batterij achterzit begint een beetje lam te worden, maar dat komt vooral omdat mijn kat de muis als speeltje ziet (tja stereotype kat haha).

Susanne

Re: Goede draadloze muis gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 14:08

Ik heb er eentje van de Hema. Ik had het niet verwacht, maar hij gaat ondertussen al tig jaar mee en doet het nog net zo goed als eerst. Kan idd ook zonder muismat.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-16 16:01

Logitech kan ik ook aanraden! Ik heb nu mijn tweede muisje, de eerste deed het nog wel in theorie.... Maar ik ben zo'n type die ontbijt en dan met mijn vettige poten aan de muis zit om mijn 'ochtendkrantje' te lezen, en dat vet in combinatie met kattenhaar zorgde er voor dat er langzaam functies uit begonnen te vallen. :') De huidige heb ik nu sinds December en die is iets groter dan het model dat ik eerst had, maar wederom een heerlijke muis en ik weet zeker dat 'ie nog een hele tijd mee gaat. :D

Overigens hebben mijn ouders dezelfde muis (maar dan met een rood randje) en die gaat ook al super lang mee. :D