maar ik heb hem nog super kort niet eens een jaar dus hij kan toch niet kapot zijn?
geen barsten of deuken maar gebruik heb wel abnormaal veel dus ik weet het niet meer
hebben meer mensen dit gehad?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
geen barsten of deuken maar gebruik heb wel abnormaal veel dus ik weet het niet meer
maar ze moesten die kleurtjes niet zo verleidelijk maken
ik hoop dat ik hem nog aan de praat krijg dan want op dit moment echt geen geld voor een nieuwe. kan dan wel tijdelijk mijn oude gebruiken maar dat ding is echt irritant haha
wwillemijn schreef:Homeknop tegelijk met aan/uit-knop al geprobeerd? Blijven inhouden een poosje.
Terwijl ik er toch echt enorm veel mee doe en ook alles op doe. Nieuwe telefoon ligt ondertussen alweer klaar 6S.
Zoe_97 schreef:5c is de slechtste iphone die er is helaas. veel problemen mee het wordt ook beschreven als de iphone voor wie een 'echte' iphone kan betalen (al verschillende winkels heb ik hem zo horen noemen). Ik vrees er dus een beetje voor dat je dit nu aan de lijve ondervindt.
Ik zou wachten tot morgen en dan even bellen hoe het zit met je garantie. (en moest je voor een nieuwe gaan zou ik voor een gewone iphone gaan. ik heb met mijn 5s nog nooit problemen gehad)
Zoe_97 schreef:5c is de slechtste iphone die er is helaas. veel problemen mee het wordt ook beschreven als de iphone voor wie een 'echte' iphone kan betalen (al verschillende winkels heb ik hem zo horen noemen). Ik vrees er dus een beetje voor dat je dit nu aan de lijve ondervindt.
Ik zou wachten tot morgen en dan even bellen hoe het zit met je garantie. (en moest je voor een nieuwe gaan zou ik voor een gewone iphone gaan. ik heb met mijn 5s nog nooit problemen gehad)
is van een trap gevallen, in de wc gepleurd en doet het nog prima
Ashleydk schreef:Ik en mijn vriend hebben ook beide een 5C en hebben de laatste tijd ook al een aantal keer gehad dat hij rond de 30/40% inderdaad gewoon uitvalt. Onze iPhones gingen daar in tegen wel gewoon weer aan als we ze aan de oplader legde.
Succes!
Ik heb al 2 jaar een 5C die alle dalen en pieken gezien heeft maar dat ding werkt als een trein. Ik heb een tijdje voor een Reseller gewerkt, weinig problemen over gehoord wat niet met andere iPhones ook zo was. Mijn vriend heeft een iPhone 6, dat ding is een rampentrein maar dat maakt het niet meteen 'de slechtste iPhone die er is'.