Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en hij heeft zichzelf wel terug verdient want wat we er uiteindelijk voor betaald hebben is aanzienlijk minder dan wat wij zelf in ons hoofd hadden.
Eleionomae schreef:Ik heb nooit €2000 betaald voor mijn aankoop makelaar, met €900 hield t wel open hij heeft zichzelf wel terug verdient want wat we er uiteindelijk voor betaald hebben is aanzienlijk minder dan wat wij zelf in ons hoofd hadden.
Hij doet idd geen bouwtechnische keuring maar hij ziet wel veel

Gentlegiant schreef:Eleionomae schreef:Ik heb nooit €2000 betaald voor mijn aankoop makelaar, met €900 hield t wel open hij heeft zichzelf wel terug verdient want wat we er uiteindelijk voor betaald hebben is aanzienlijk minder dan wat wij zelf in ons hoofd hadden.
Hij doet idd geen bouwtechnische keuring maar hij ziet wel veel
Ik heb er eentje gevonden via vrienden en die vroeg 2000€ ik dacht ook dat dat een normale prijs was
Voor 900€ is het nog wel te doen idd
Maar hier word gezegd dat het een waardeloze investering is. Dan is 900€ weer zonde van onze centen
Brainless schreef:@Shenavalie
Toen wij ons huidige huis kochten was ik ook heel enthousiast hoor.
Daar ben ik absoluut niet op afgestraft; want als het op onderhandelen aan komt ben ik zeer direct en duidelijk.
Fee_ schreef:Misschien is dit topic ook wat voor je, ik heb er in ieder geval ook heel veel aan gehad, en nog steeds.
Mijn vriend en ik hebben ook net ons eerste huis gekocht.
[HTT] [Centraal] Bokkers op de woningmarkt deel III