iPhone scherm kapot?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xniieeenke

iPhone scherm kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 09:00

Gisteren heb ik ontdekt dat ik rechts boven (als je recht regen het scherm aan kijkt) mijn telefoonscherm een beetje omhoog heb staan.
Met het blote oog niet zichtbaar, maar druk je er even op hoor je wel dat je hem 1 a 2 mm naar beneden drukt, en dan gaat hij weer terug.
Er gaat voor nu bescherming om, maar is dit iets om even te laten repareren voor het erger wordt?

BartVB
Eigenaar

Re: iPhone scherm kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:16

Lijkt me wel. Hoe oud is de telefoon? Met een beetje geluk heb je garantie.

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:17

Ik zou het wel doen iphones kennende. Met een beetje pech komt er water tussen

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 09:19

De telefoon zelf, geen idee. Het is een 5S die ik van mijn oom over heb gekocht, toen alleen 1 klein krasje op de achterkant, maar scheelde me 200 euro op de nieuw prijs.
Hij is tot nu toe bij ons nog niet verzekerd, ik heb hem nu een maandje en dat wilden we nog doen.

Bedankt iig.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:35

Zou m wel laten repareren. Dadelijk komt er water of stof ofzo tussen.
Vraag even naar je oom voor evt. garantie

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 09:36

Gaan we doen, thanks! Water ben ik altijd voorzichtig mee, hij is niet waterdicht en zou dat enorm zonde vinden, maar kan snel genoeg wel wat anders tussen komen, of hij valt een keer hard... :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:39

xniieeenke schreef:
De telefoon zelf, geen idee. Het is een 5S die ik van mijn oom over heb gekocht, toen alleen 1 klein krasje op de achterkant, maar scheelde me 200 euro op de nieuw prijs.
Hij is tot nu toe bij ons nog niet verzekerd, ik heb hem nu een maandje en dat wilden we nog doen.

Bedankt iig.

Verzekeren is zonde van je geld. Je bent zoiezo eigen risico kwijt en het is nog maar de vraag of je het vergoed krijgt.
Ik zou hem even bij de Apple store laten maken of ergens anders

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 09:41

purny schreef:
xniieeenke schreef:

Bedankt iig.

Verzekeren is zonde van je geld. Je bent zoiezo eigen risico kwijt en het is nog maar de vraag of je het vergoed krijgt.
Ik zou hem even bij de Apple store laten maken of ergens anders

Zou je mij dat uit kunnen leggen? Ik ben geen kenner van verzekeringen en dingen, maar wij hadden ze altijd wel verzekerd en dat ging prima als er eens iets was. :o

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:46

Ik heb 2 jaar een verzekering gehad op m'n iPhone. Betaalde elke maand 10 euro extra.
Reden dat ik dit zeg is dat je kans hebt dat iPhone zegt dat het je eigen fout is dus dat je als nog de kosten moet betalen.
Ik zou dus eerst heel goed navragen hoe of wat er vergoed word en of het überhaupt zin heeft.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-16 09:48

purny schreef:
Ik heb 2 jaar een verzekering gehad op m'n iPhone. Betaalde elke maand 10 euro extra.
Reden dat ik dit zeg is dat je kans hebt dat iPhone zegt dat het je eigen fout is dus dat je als nog de kosten moet betalen.
Ik zou dus eerst heel goed navragen hoe of wat er vergoed word en of het überhaupt zin heeft.

+:)+ Bedankt!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:57

En valt het ook niet onder je inboedel? Mijn iPhone heeft ook een keer een flinke klapper gemaakt waarbij het scherm in 1000 stukjes brak. Die kon ik gewoon gratis laten maken via onze inboedelverzekering.

De telefoon van mijn vriend hebben we wel apart verzekerd met zo'n speciale iPhone verzekering. Dat moet ook wel want hij verslijt er zo'n 5 per jaar O:) Eigen risico daarvan is €60,- per keer, maar dan krijg je wel een gloednieuwe iPhone weer.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 12:32

Is de behuizing niet krom getrokken?
Dit kan je checken door een liniaal op het toestel te leggen.
Ik zou het ook laten herstellen.