Situatie, koopappartement op de hoek van een appartementencomplex. Dit complex is gelegen bij meerdere grote complexen die later zijn gebouwd. Voor die grote complexen was geen rekening gehouden met afvalinzameling. Deze afvalinzameling is uiteindelijk bij ons onder het keukenraam gemaakt.
Dit leidt tot veel stress en volgens makelaar onverkoopbaarheid van het appartement.
Wij hebben enorm veel contact met de gemeente en hebben ze ondertussen ook aansprakelijk gesteld. Probleem is alleen dat er na 3 jaar vechten voor een oplossing niks veranderd wat het probleem echt oplost. We vragen ons nu af of er landelijke regels zijn voor dit soort dingen waar de gemeente zich aan te houden heeft. Helaas heeft mijn vriend geen rechtsbijstand en is het appartement van hem. Ik ben er later ingetrokken. In het weekend is het probleem het grootst omdat maandag de ophaaldag is maar eigenlijk ligt er elke dag wel nieuwe zooi.
Het raam van de keuken

Foto vanuit het raam

Nu willen we het appartement verkopen maar zijn bang dat het ons veel geld gaat kosten of dat we het helemaal niet kwijtraken. Dus we zijn opzoek naar tips.
Geen idee wat je eraan kan doen, maar zou echt even contact opnemen met het juridisch loket of iets in die richting. Lijkt mij namelijk ook niet echt lekker recht onder je keukenraam.
lekker relaxen.