Kun je niet teruggaan naar de winkel waar je 'm gehaald hebt? Ik ben verder niet bekend met windows maar dit lijkt mij ook niet normaal.
Szan
Geplaatst: 17-04-16 16:17
Hier had ik dat ook met mijn nieuwe laptop (ook Windows 7). Na 2 of 3 keer zulke enorme updates nooit meer last van gehad.
Edit: was wel een refurbished laptop waar allerlei Office-licenties en andere programma's op moesten komen. Dat zal ook wel anders zijn bij een gloednieuwe laptop?
Maureen95
Geplaatst: 17-04-16 16:18
Als je een pc met windows 7 koopt. Geeft je pc waarschijnlijk aan dat hij naar windows 10 wilt upgraden. Dat kan soms een paar uur duren. Als je de pc dan eerder uitzet moetie dat weer opnieuw doen.
Wat voor updates zijn het? Vaak staan op de pc al een programmas. Omdat de pc dat allemaal moet installeren kan dat best lang duren ja
Maris
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-16 16:22
Echt geen idee wat voor updates het zijn. Kan ik dat ergens zien ?
Ik moet bij het afsluiten steeds kiezen voor afsluiten en updates bijwerken. En als ik dan daarvoor kies is mijn computer wel een paar uurtjes bezig, gisteren en vandaag. Net is hij klaar van die 130 updates. Morgen maar eens voorzichtig weer aan doen en kijken wat hij heeft gedaan ( als ik dat ergens kan vinden ) .
Als 'ie net nieuw is, gebeurt het wel vaker volgens mij. Je computer doet dan een inhaalslag met alle updates die er zijn uitgebracht toen je pc in de doos stond te wachten op een koper
Maris
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-16 16:42
Sokje_6 schreef:
Als 'ie net nieuw is, gebeurt het wel vaker volgens mij. Je computer doet dan een inhaalslag met alle updates die er zijn uitgebracht toen je pc in de doos stond te wachten op een koper
Daar hoop ik dan maar op Want hij draait wel overuren nu.
Welke computer heb je? Het kan inderdaad zijn omdat je computer dus nieuw is, dat ie veel updates moet doen. Ik zou ze ook zeker gewoon door blijven updaten, en niet zomaar afsluiten, dan vraagt ie hier elke keer om.