Ervaringen met Apple tv?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ricie

Ervaringen met Apple tv?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 18:14

Hallo allemaal,

Zijn er hier mensen die ervaringen hebben met de Apple tv? Zo ja hoe zijn die ervaringen, is het de moeite waard om hem aan te schaffen? Heb sinds kort een tv op mijn kamer en ben aan het denken om een Apple tv aan te schaffen.

Daarom was ik benieuwd of hier mensen met ervaring zitten?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:21

Yes!
Ik ben wel meer fan van de oude apple tv. Ik dacht de eerste. Die had namelijk nog een hardeschijf. Dan zette je daar alles op, en kon je hem mee nemen. De nieuwe streamt het van de laptop/pc af. Die dan uiteraard wel aan moet staan. Ik vind het ideaal.
Edit: en het werkt super simpel!
Ook voor muziek. Alles wat bekeken is kun je zien, alles wat onbekeken is alles wat het laatste is toegevoegd alles staat apart! Al kun je ook door de bibliotheek gaan natuurlijk daar staat dan gewoon alles in.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:23

Ja, ik heb de nieuwste generatie, gekocht toen hij net uit was, en ik vind het erg fijn!
We keken eerst via de dvd speler naar netflix, maar via apple tv gaat zo veel sneller en soepeler! Je scrolt met gemak door het menu heen, alles laadt enórm snel, de spellen zijn erg leuk, en het werkt gewoon heel goed samen met mijn imac zodat ik heel makkelijk via de imac mijn video's kan afspelen.
Ook het delen van het scherm van je ipad of iphone is erg handig. En je kan via apple tv gewoon door de foto's enzo van je iphone bladeren, ook leuk.
Enige wat jammer is, dat is dat siri niet werkt in het nederlands. Dat komt misschien nog, maar nu moet je tekst intypen door naar de letters te scrollen, en dat gaat niet enorm snel.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 18:25

Hmmm oke fijn om te horen! Moet zeggen als het goed is als ik de Apple site goed begrijp zit er in de nieuwste (Apple tv 4) wel weer geheugen. Je kan namelijk kiezen tussen 32 en 64 gb geheugen. Zijn alleen wel flink in prijs omhoog gegaan volgensmij. Als ik me niet vergis zaten ze vroeger rond de 100 euro en nu rond de 180.

kiwiwitje

Re: Ervaringen met Apple tv?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 18:33

Je hebt gelijk! Wij hebben de 3! Zie ik haha. Ideaal zou hem zo inruilen! De 3 zit nu rond de €75,- dacht ik

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-16 18:43

Aaah oke, klinkt goed dan! Siri las ik al ergens op internet inderdaad, dat is een beetje jammer maar gaat vast nog komen. Ben alleen benieuwd hoe lang dat gaat duren want bij de iPhone heeft het ook behoorlijk lang geduurd.

Hmm oke, dan zit de 3 nog rond de oude prijs. Denk dat ik toch sowieso voor de 4 zou gaan. Dan maar iets meer geld kwijt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:56

Ik zou ook voor de 4 gaan. Die komt dus op mijn verlanglijstje! :D