Help! Galaxy S6 wordt niet herkent als USB device

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Molfre

Help! Galaxy S6 wordt niet herkent als USB device

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-16 20:07

Hee Bokkers, ik heb een probleem.

Mijn telefoon is helaas mijn enige toegang tot het internet. Al 4 maanden leg ik m met een usb aan de pc en zit ik op die manier aan mijn internet, maar sinds vandaag doet hij het ineens niet meer.

Hij charged wel, maar is geen usb apparaat en dus kan ik geen tethering aanzetten (pc heeft geen draadloze ontvanger).

Ik heb alles meerdere malen opnieuw opgestart, andere kabel en andere usb sloten gebruikt, usb debugging aan gehad, mtp staat aan.

Ik weet het even niet meer en gezien dit mijn enige toegang tot het internet is en ik zonder familie in het buitenland woon is dit wel ff helemaal niet welkom. Iemand die me kan helpen?

xxrossiexx

Re: Help! Galaxy S6 wordt niet herkent als USB device

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 03:32

je kunt op je telefoon een hotspot maken, dan maakt hij eigenlijk een wifi punt waar je je laptop mee kan verbinden.
even googlen voor de gebruiksaanwijzing om dat in te stellen! (of zelf even kijken bij instellingen).

Lottexxx

Re: Help! Galaxy S6 wordt niet herkent als USB device

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 05:32

Heb je de telefoon wel op unlock als je hem eraan hebt? Wil nog wel eens uitmaken, je hebt ook programma's zoals Kies waarmee het misschien lukt.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 05:55

xxrossiexx schreef:
je kunt op je telefoon een hotspot maken, dan maakt hij eigenlijk een wifi punt waar je je laptop mee kan verbinden.
even googlen voor de gebruiksaanwijzing om dat in te stellen! (of zelf even kijken bij instellingen).

Staat in de OP dat haar laptop geen draadloos internet heeft :=

Balen ts! Heb je al gekeken naar apps hiervoor?

xxrossiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 12:40

xZiva_ schreef:
xxrossiexx schreef:

Staat in de OP dat haar laptop geen draadloos internet heeft :=

Balen ts! Heb je al gekeken naar apps hiervoor?

oeps volledig overheen gelezen, sorry ts. het was laat :o