Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureen95 schreef:Sowieso een Peugeot 206. Mijn vriend heeft er eentje. Wij vinden hem er zuinig en wegenbelasting valt reuze mee!
karuna schreef:Ik heb een hyundai atos. Het hoge model, goedkoop in wegenbelasting. Ben 21 euro per maand kwijt en aan onderhoud valt het alleszins mee, is weinig aan kapot te gaan, weinig electronica ook en doet het gewoon goed. Ben aan verzekering 20 euro kwijt voor een wa plus verzekering voor 15000 km per jaar. Maar dat is niet eerlijk want collectieve korting van oude werkgever.
verootjoo schreef:VW up!
schirocco24 schreef:Kia Picasso. Zuinig, niet te duur in aanschaf en ook niet in wegenbelasting. Maar vooral een zeer degelijke (lees kwaliteit) auto waar weinig aan mankeert.
benangelique schreef:De picanto is niet bepaald zuinig met een werkelijk verbruik van 1:14
mohica schreef:Ik heb een skoda fabia, leuk autootje, maar wat een vervuiler![]()
![]()
( model van 2008 in benzine)
Verder vind ik het onderhoud goed meevallen ( student die eigen auto betaald )
ponyparadijs schreef:schirocco24 schreef:Kia Picasso. Zuinig, niet te duur in aanschaf en ook niet in wegenbelasting. Maar vooral een zeer degelijke (lees kwaliteit) auto waar weinig aan mankeert.
Wat kost ie in wegenbelasting en hoe zit het met jou verbruik?
estja schreef:benangelique schreef:De picanto is niet bepaald zuinig met een werkelijk verbruik van 1:14
Mijn Picanto rijdt 1 op 19.
BrittS schreef:Ik heb een Peogeut 107, klein, zuinig en rijdt prima. Is hetzelfde model als een Toyota Aygo en een Citroën C1, je ziet ze ook overal rijden.