Computer kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Binkie_Eline

Computer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 12:04

Hoi! Ik weet niet of het hier goed staat, maar ik ben op zoek naar een nieuwe laptop. Voor school heb ik nu een HP, maar met de Sims 3 erop zit mijn schijf vol en ik wil graag een laptop waar ik echt spelletjes op kan spelen, maar ook gewoon bedoeld voor thuis om aan mijn schoolwerk te werken. Schoollaptop gaat nu telkens mee naar huis maar wil hem dan ook in mijn kluis laten liggen, zodat ik geen 2 laptops thuis heb. Nou zat ik zelf te kijken naar een andere HP, maar een Macbook trekt me ook wel aan. Onder andere ook omdat ik een iPad en een iPhone heb. Nu is een Macbook wel een stukje duurder dan een HP, en weet ik niet veel van een Macbook. Heeft er iemand ervaring met een Macbook, met welke dan en werkt deze goed? Ik heb zoon kastje voor cd's dus dat hoeft er voor mij niet op te zitten. Het hoeft geen mega laptop te zijn, klein maar fijn zullen we maar zeggen. Wel fijn toetsenbord en goed reageren, niet eentje die om de 5 minuten vast loopt. En dan met een beetje veel geheugen, voor de Sims en nog andere spelletjes!

Alvast bedankt!

Binkie_Eline

Yevrah

Re: Computer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:15

Ik heb al 4 jaar dezelfde MacBook Pro en ik ben er super tevreden over. Volledig overgestapt naar Apple sindsdien (heb ook een iMac) Het werkt veel fijner en soepeler is mijn mening. En ze gaan aardig lang mee! Die van mij ziet er na 4 jaar nog perfect uit en werkt ook prima.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-16 12:21

Bedankt voor je reactie! Klopt het dat daar 3 verschillende versies van zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 12:25

Als je programma's wel goed draaien, kun je ook gewoon een grotere hardeschijf erin zetten.

Voor m'n werk gebruik ik een macbook en ik vind ze geweldig... maar voor spellen is een windows pc nog altijd de beste optie ( die heb ik dus thuis)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 11:27

Ik kan je de macbook echt aanraden :) Zeker als je een ipad en iphone hebt werkt het allemaal zo veel fijner samen <3 Je maakt een foto, of voegt iets toe aan je boodschappenlijst/herinneringen/agenda en het staat direct op al je apparaten.
Macbooks gaan lang mee en zijn heel krachtig, maar hun grootste kracht zit in hun software die veel stabieler en lichter draait dan windows en daardoor een spel veel soepeler kan lopen bij een macbook die minder geheugen heeft dan een windows machine.
De sims loopt prima op mijn oude imac van 2011 en vriendlief speelt er enorm zware flightsimulator spellen op zonder problemen. Voor spellen die alleen voor windows zijn heb ik via bootcamp ook windows op mijn mac staan, en ook dat werkt perfect. Allemaal geen probleem dus :)