Na de doorgeduwde update bij mijn huidige aaipad is deze nooit meer de oude geworden. Hij blijft ziekjes, traag valt steeds uit. Reageert soms niet.enz.
Gister een nieuwe aaipad 2 air gekocht met mooi roze otterbox dit keer. Alleen krijg ik het password er niet uit. Nergens voor nodig ook om te hebben. Staat niks geheims op of zo. Ik kan nergens de optie uitschakelen terugvinden.
Even bij instellingen kijken, staat bij touch id/toegangscode of iets in die trant
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-16 17:13
Die had ik gevonden. Daar kan ik alleen huidige ww invoeren en dat is het. Is voor vingerprint inkog. Dst ga ik dus echt niet doen
Ben nu met twee aaipads tegelijk bezig. Wat een verschil in snelheid zeg. Jemig.
En hayday aanmelden opnieuw wil niet. Koppelen aan facebook doet ie niet. Raar genoeg.
Anoniem
Geplaatst: 01-04-16 17:19
Gniffel gniffel aaipad Normaal gaat ie voor de bloopers maar een bb tje/taalhups kan ik wel waarderen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-04-16 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-16 17:20
Is een aaipad toch. Als je er niet lief voor bent doet ie het niet.
Warboel
Geplaatst: 01-04-16 17:21
Instellingen -> Toegangscode -> Zet code uit Dat zou het moeten zijn toch? Of bedoel je dat niet?
Tessa_1
Geplaatst: 01-04-16 17:22
Wat betreft Hayday: Als je kijkt bij Privacy, dan staat daarin als het goed is o.a. de Facebook app in het lijstje. Als je daarop tikt kan je zien welke apps bij Facebook mogen. Kan het zijn dat het schuifje van Hayday daar nog op 'nee' staat?
Edit: Privacy staat in datzelfde groepje als optie onder instellingen als de Algemene instellingen en de wachtwoord dingen. (Maar mijn iPad is Engelstalig, dus mogelijk is dat een beetje een kromme vertaling)
Warboel wat is dat in engels? En onder welk kopje staat hij?
Hayday zit het probleem in het aanmelden. Dat gaat netjes. Hij vraagt ook wil je icloud pakken of nieuw beginnen. Icloud pakken, dan is het tik naam van boerderij in en klik ok. Alleen dat vinkje is grijs en blijft grijs. Ook als ik de correcte naam intik pakt hij hem niet.
Bij opnieuw herstellen van oude aaipad was dat even ook lastig maar ging goed.met deze wil ie gewoon niet.
Ok password is er nu af. Nu komt er na ingeven van de code wel een hele lijst met mogelijkheden. Heb de oude er even naast gepakt om het te vinden.
Nu hayday nog.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-16 08:51
Probleem twee ook opgelost. Was erg simpel er stond type confirm en click ok En dan helpt het niet als je je boerderij naam intikt. Confirm intypen was de truc dus.