Ik word wakker, zit ik op mijn telefoon zie ik bij het scherm waar je je open apps kan zien (2x home knop) onderaan een appsuggestie (die ik al op mn telefoon heb) en later opeens onderaan mijn vergrendelscherm (foto 2). Iemand anders dit ook, is het weg te halen?
ja ik heb dat ook altijd maar dan met Spotify, vind het wel handig eigenlijk, zou niet weten hoe je dat weg kan halen.
SAKKIA
Geplaatst: 01-04-16 08:29
Het gaat er volgens mij niet om dat je die dan zou moeten downloaden, maar vaak zijn dat apps die je vaak gebruikt of als laatst gebruikt hebt. Als je op dat punt omhoog slided (??) opent de app direct. Zelfde functie als het cameraatje aan de rechterkant.
er staat ook bij 'gebaseerd op uw huidige locatie' misschien kan je de locatie voorziening van die app uit zetten.
Tivoli
Geplaatst: 01-04-16 09:09
Bij je instellingen>howrse, instellen op 'geen meldingen/niet op toegangsscherm' Ergens bij het installeren van de app is je gevraagd of je toestemming wil geven voor pushberichten en stroken,ik klik altijd op nee.
leeneliefje dat staat uit, Trivoli staat uit. Heb ik allemaal opgezocht. Kan het wel weghalen maar komt er een andere app waarbij ik locatiedingen wel nodig ben, zoals snapchat.
ik dacht is er iets om dat hele suggestie principe weg te halen xd