Ik zit in een studentenkamer en zou toch graag mn was willen drogen. Nu wil ik een renvoor aan de deur aanschaffen. Maar kan de deur dan nog wel dicht? Zo nee, zijn daar oplossingen voor? Ik heb helaas geen ruimte voor een staand rek.
Nee, dan kan de deur niet dicht. Is er geen gemeenschappelijke ruimte waar je je was kunt drogen? Andere oplossing is alleen was drogen als je thuis bent.
Szan
Geplaatst: 29-03-16 13:46
Heel simpel: nee, je deur kan dan niet meer dicht. Althans, ik heb nog nooit droogrekken gevonden waarmee dat wel kan.
Mijn huisgenoot had toentertijd stukjes uit haar deur gezaagd waar ze haar droogrek in hing. Moet je daarna vaak wel een nieuwe deur betalen aan je verhuurder
Kun je geen droogrek aan je muur hangen, zoals deze?
Op mijn deur kan hij nog wel dicht, maar ik heb een platte deur. Als je er eentje hebt die in de kozijn valt zeg maar dan kan dat vaak al niet.
StalNollie
Geplaatst: 29-03-16 13:53
nee dan kan je deur niet meer dicht, maar je kan wel iets maken in je deur waardoor je daar je rek kan ophangen. dus even wat schroeven in de deur met een stang of iets dergelijks
Wij hebben beugeltjes hangen waar we het wasrek in haken. Als je die aan je deur schroeft kan je deur wel dicht.
Goof
Geplaatst: 29-03-16 13:57
Ja dat kan wel. Er zijn ook rekken met platte haken die je over je deur kunt hangen, die klemmen dus je deur niet in zoverre dat hij open moet blijven staan. Ideaal.
Nee dat kan niet. Maar je kunt zo'n rek ook over de rand van je bed hangen, of 2 oogjes in de muur maken waar je hem aan haakt. Of je koopt een in-uittrekbare lijn die je aan de muren maakt. Oplossingen genoeg, beetje creatief zijn. Ikea heeft hier vast ook wel aan handigheidje voor.
Goof
Geplaatst: 29-03-16 14:21
joleinn schreef:
@Goof: ik heb ze helaas nog niet kunnen vinden! Weet je waar ik ze zou kunnen halen?
Goh ik heb echt geen idee. Mijn ex had zo'n ding en het was echt ideaal!
Ik heb mijn droogrekje hangen aan mijn verwarmingsbuizen, ik ken veel die hangen iets aan hun kleding kast. Misschien kan jij ook het ergens ander aan hangen?
Als je twee oogjes in de muur draaid dan kan je de pootjes van het wasrek daarin stoppen en je wasrek dus aan de muur hangen (moet je wel eerst gaten boren)
milatje
Geplaatst: 30-03-16 14:53
Bij mij kan het wel maar ik heb speciale haken aan de deur hangen! Ik zal er even een foto van maken.
8nnemiek
Geplaatst: 30-03-16 14:57
Ik vind die uitrek-waslijnen ideaal. Je kan ze vrij hoog hangen zodat je er onder door kan lopen, en zodra de was droog is klik je hem los en het staat niet in de weg Zoiets dus: http://www.blokker.nl/nl/blknl/leifheit ... rm=Waslijn