Dual sim uitzetten... vraag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Veulen84

Dual sim uitzetten... vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-16 23:55

Ik heb gegoogled, maar ik kom er niet uit. Bokt is slim, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik gebruik voor mijn eigen bedrijf een sim in mijn dual telefoon. Maar dat betekend dat je altijd verbonden zit aan die sim. Maar mensen kunnen je dan altijd bellen en doen dat ook. Nu zet ik bij het weekend steeds de simkaart uit. Mensen krijgen dan de boodschap, persoon die u probeert te bereiken is op dit moment niet bereikbaar enz. Helemaal prettig staat dat ook weer niet. Dus eigenlijk zou ik die boodschap willen veranderen (zonder dat mensen een voicemail achter kunnen laten). Iemand enig idee hoe dat moet en of dat kan?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:03

Dit is meer de voicemail waar het mee heeft te maken.. Wat voor provider heb je?
Ik las net hier dat het bij vodafone niet kan. (edit; is al een wat ouder topic zie ik net). Een suggestie daar was om in te spreken en daarbij te zeggen dat je de berichten niet afluistert

Veulen84

Re: Dual sim uitzetten... vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 00:07

Ik heb vodafone :))

Ik kwam dus inderdaad al ergens tegen dat je bij vodafone dat alleen kan als je ook voicemail aanzet. Maar dat is dan ook weer niet handig.

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 00:13

je voicemail in spreken en dan zeggen dat je je berichten niet afluistert
zoals hier boven is genoemd

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:37

Interessante optie uit dat forum wat laraxXxemma noemde: een bericht inspreken en dan een hele lange tijd stilte laten, zodat ze nog niet kunnen inspreken. Maar wel jammer dat Vodafone de feature niet oppakt.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 12:49

Maar waarom zouden mensen (potentiële klanten) eigenlijk geen voicemail mogen inspreken? Op die manier is je bedrijf gewoon bereikbaar, ook als jij zelf niet de behoefte hebt om op ieder moment zelf voor je bedrijf bereikbaar te zijn.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-16 13:30

Ik kreeg via pb een goede tip voor een app die dan een smsje stuurt. Dat lijkt een redelijk alternatief. Met wel wat beperkingen. Maar ga me daar eens in verdiepen.

Oomens, mensen hebben de neiging hun hele levensverhaal in een voicemail bericht te vertellen. Dat vreet tijd en 99 van de 100x weet je aan het einde nog niks.