Automatische opgave Word, Mac

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Automatische opgave Word, Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:40

Hallo allemaal,

Het lukt me maar niet om een automatische inhoudsopgave te maken in Word op mijn Macbook. Het is de versie van 2011.

Wat ik doe: De kopjes selecteren en kop 1 geven, ik heb ook al alles geprobeerd met kop 2. Daarna naar invoegen, index en dan inhoudsopgave invoegen. Als ik dat doe komt er te staan dat er geen onderdelen zijn voor de inhoudsopgave.

Wat doe ik verkeerd? -O-

Ik heb ook al met filmpjes op YouTube geprobeerd.

DePaardenman

Re: Automatische opgave Word, Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:46

Gebruik je het op windows (bootcamp etc) of OSX?

2011 is echt een draak op OSX, Office 2011 draait nog op vrij oude code en houdt zicht grotendeels niet aan Apple's guidelines.

Updaten naar 2016 geen optie?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 15:55

Ik gebruik het op OSX inderdaad. Hoe zou ik kunnen updaten? Dan moet ik gewoon een nieuwe kopen toch?

DePaardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:03

Microsoft doet niet aan gratis ;)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 16:09

Als je word wilt updaten zal je inderdaad gewoon de nieuwere versie moeten kopen. Ik heb er een tijd terug ook een hele tijd mee zitten rommelen in word 2011. Maar bij mij was het vooral de nummering die spaak liep niet zozeer de inhoudsopgave zelf. Volgens mij is die versie inderdaad niet helemaal goed ingericht. Ik zou er persoonlijk echter niet zo snel een andere versie van word voor kopen omdat ik het nu niet zo bijster vaak gebruik, als ik er een keer echt niet uitkom doe ik dingen in pages of op een windows computer op de uni :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:09

Ik heb er gister ook nog mee zitten knoeien, ik heb 2015 voor zover ik weet maar ook daarin krijg ik geen automatische inhoudsopgave voor elkaar. Word en Mac vinden elkaar duidelijk niet zo lief, hij loopt ook ontzettend traag op mijn laptop.