Windows 10 mail

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Windows 10 mail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 21:37

Hallo,

Dit weekend kwam ik er toch echt niet onderuit om Windows 10 te installeren. Nu kwam ik er zojuist achter de de hele emailapp anders werk. Mijn email account staat er ondertussen op, maar ik krijg maar geen groepen gemaakt.

Ik moet nogal vaak een mail sturen naar 2 verschillende groepen mensen vanuit de vereniging. Ik wil dus weer graag terug hebben dat ik al die betreffende contacten in 1 groep kan gooien, en waarbij ik die groep dus maar hoef te selecteren als ik die personen een mail wil sturen.

Nu ben ik er al achter gekomen dat ik via de App personen mijn contactpersonen moet toevoegen, maar ik vind daar nergens de optie groepen.

Is er iemand die mij kan helpen?

frankiej

Re: Windows 10 mail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:17

je kunt terug naar windows 7. Je bent/was echt niet verplicht om die irri win10 te installeren hoor. Ik weet niet hoe je je probleem in win10 op kunt lossen.

Dammie

Re: Windows 10 mail

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:22

Een heleboel dingen zit nog niet in de win10 app. Daar ben ik ook al achtergekomen. |o
Er gaat nog wel aan ontwikkeld worden. Misschien kun je daarop wachten of outlook gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 22:26

frankiej schreef:
je kunt terug naar windows 7. Je bent/was echt niet verplicht om die irri win10 te installeren hoor. Ik weet niet hoe je je probleem in win10 op kunt lossen.

Ik kon niet meer afsluiten zonder Windows 10 te downloaden, dus ik werd eigenlijk wel een beetje verplicht.