Muziek vanaf laptop via speakers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Muziek vanaf laptop via speakers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:41

:wave:

Aangezien ik hier 0.0 verstand van heb, maar toch graag beter (en vooral luider :o ) geluid wil dan mijn laptopje zelf...

Muziek luisteren vind ik heerlijk. Alleen vanaf de laptop klinkt het nergens naar natuurlijk.

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een surround (?) systeem aan te sluiten op de laptop.
Ik kijk nauwelijks tv, eigenlijk nooit, zit voornamelijk op de laptop.
Het zou mij dus het handigst lijken om ergens een snoer in de laptop in te pluggen en dan voila goed geluid via een gave set.

Ik bedoel dus eigenlijk niet zo zeer 1/2 externe boxen ofzo, maar echt een complete set, inclusief subwoofer. Kan dit uberhaupt en zo ja, welke set raden jullie dan aan? Graag onder de 150/200, of wordt dit te krap budget?

Ik heb er echt totaal geen verstand van dus wie weet heb ik wel allemaal onzin uit lopen kramen.... Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel :)

kiwiwitje

Re: Muziek vanaf laptop via speakers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:45

Je hebt toch een aux aansluiting op je laptop? Dan kun je veel uitkiezen. :) Maar dan zal je dus altijd aan een kabel zitten. Er zijn bluetooth systemen, en je hebt apple. Die kan je laten streamen naar een ontvanger. En dan de ontvanger koppelen aan een systeem.. :)

frankiej

Re: Muziek vanaf laptop via speakers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 23:47

snuffel maar eens rond op marktplaats. Staat zat te koop, vorig jaar voor 25 euro een mooie logitech setje gekocht met subwoofer. Best een mooi geluid. Overigens kan je die ook op je foon aansluiten. Werkt ook super.

sjouk_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-16 00:08

Ja kan ook een fatsoenlijke surroundset kopen waar je met bluetooth heen kan streamen, dat werkt super.

Wij hebben hier thuis een fatsoenlijke surroundset op de tv aangesloten, en dan een los kastje wat bluetooth ontvangt en dit dan op het audio in kanaal aangesloten met kabels. Dus een iets ouderwetseren surroundset, maar met een los bluetooth kastje van 25 euro. Dat werkt bij ons ook super.