Ik hoop dat iemand me hier kan helpen met mijn problemen met mijn internet. Om eerlijk te zijn heb ik er al best wel lang problemen mee, misschien al wel sinds ik mijn laptop heb (1,5 jaar denk ik).
Probleem: als ik thuis op de wifi zit, 'pakt' hij de webpagina nooit in 1x. Ik krijg standaard eerst het scherm dat er geen verbinding kan worden gemaakt:

Als ik dan heeeeel vaak achter elkaar op 'pagina vernieuwen' klik (ja echt waar!) dan doet ie hem soms wel, maar meestal krijg ik eerst dit:

En dan klik ik nog heel vaak achter elkaar op refreshen en dan doet ie het meestal. Maarrrr, vaak krijg ik dan nog geen afbeeldingen te zien:

Als ik maar vaak genoeg de pagina vernieuw, doet ie het wel. Maar je kunt begrijpen dat ik hier een beetje kriebelig van word
Dit probleem is er met alle websites, maar soms heb ik mazzel en laadt hij een webpagina direct. Het gekke is dat ik dit probleem thuis op de wifi heb, en niet op een ander wifi-netwerk (in de trein of op de universiteit). Andere apparaten (telefoon, tablet, andere laptop) werken wel prima op het thuisnetwerk.
Wie helpt mij uit de brand?