Wasmachine met Huisdier programma?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gnome

Wasmachine met Huisdier programma?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-16 23:49

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe wasmachine. Nu heb ik 2 katten en daarmee dus regelmatig haren op mijn kleding. Ik kwam via Google uit bij een wasmachine met een Pet programma waarbij extra haren verwijderd werden. Helaas ie deze niet meer leverbaar dus ik vroeg me af of hier mensen zitten met een wasmachine met zo'n programma.
Ik hoor het graag *\o/*

marimba

Re: Wasmachine met Huisdier programma?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-16 23:54

ik zet de wasmachine bij veel honden en andere haren op extra spoelen

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:08

Je weet dat je huisdieren niet in de wasmachine moet doen toch? >;)

Zelf heb ik niet een met huisdierprogramma, maar bij mijn soms sterk verharende hond gebruik ik extra spoelen en een extra lang programma.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:15

Ik wilde net zeggen...huisdieren mogen niet in de wasmachine, dus die stand bestaat niet :+ :P

Je kan beter dan je kleding eerst in de droger doen misschien? Haren gaan er in een droger goed uit. Beter niet teveel haren in een wasmachine.

Wij hebben wel een outdoor kleding stand, dus als je kleding extra vies is. Dat is een Samsung eco bubble. Ben er wel blij mee, doet het al 3 jaar goed hier.

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:22

zijn ook niet hele geweldige recensies, en inderdaad nooit meer leverbaar. Gooi een oude panty mee in de was, heb ik van horen en zeggen. Zelf doe ik het nooit, gebruik niet het kortste programma en daarna eventueel in de droger.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:30

Mijn vriend is allergisch voor paarden := dus ik was altijd eerst de deken van de hond, dan de dekjes van mn paard en als ik alles gewassen heb gooi ik een kookwas (90 :+: graden) aan zonder was. Dat moet sowieso af en toe voor het behoud van je machine en dan spoel ik dus nog een keer goed alle haren weg :wave:

ondanks dat hebben normale wasjes ook wel haren van de hond natuurlijk. Tip: altijd even het rubber openvouwen en de haren er uit halen, en ook degene die onderaan het glas van de deur plakken :)*

aldus deze super huisvrouw 8)7 whaha

Albert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:40

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-16 00:55

Ik heb een AEG lavamat 64852.
Daar zit een Cat & Dog stand op. Geen idee of die nog leverbaar is.

Edith

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:06

Silviabol schreef:
Mijn vriend is allergisch voor paarden := dus ik was altijd eerst de deken van de hond, dan de dekjes van mn paard en als ik alles gewassen heb gooi ik een kookwas (90 :+: graden) aan zonder was. Dat moet sowieso af en toe voor het behoud van je machine en dan spoel ik dus nog een keer goed alle haren weg :wave:

ondanks dat hebben normale wasjes ook wel haren van de hond natuurlijk. Tip: altijd even het rubber openvouwen en de haren er uit halen, en ook degene die onderaan het glas van de deur plakken :)*

aldus deze super huisvrouw 8)7 whaha

Ik doe precies hetzelfde, na huisdieren spullen was, de wasmachine op 90 graden met een handvol soda. Goed voor de wasmachine, tegen vetluis en weg haren.......