Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
De Alienware is wel weer erg lomp en onbenullig en neem je niet graag op schoot. Dat ding weegt 8 kilo. Maar ondanks dat hij al 4 jaar oud is, heeft hij nog steeds keurig hoge specificaties! En een super strak, helder en kleur echt scherm, wat ontzettend fijn is om naar te kijken!
(disco laptop)

Ze hebben daar een naam voor in ieder geval.
een goede laptop gaat met gemak 10 jaar mee. En het is gewoon ontzettend irritant als je steeds moet wachten omdat het ding te langzaam is of vasthangt, of het scherm gewoon niet optimaal is.
Zijn piepers
Ik vond het wel jammer dat die 17" weg ging...
Het is allemaal net even iets anders, maar in grote lijnen wel het zelfde als een windows besturing.
Maar weet niet of dat op anderen wel kan. Heeft geen monitor uitgang ook niet voor hdmi. Maar weet niet of dat type gebonden is. Heb wel eens horen zeggen dat Apple niet graag mee werkt met andere merken etc en alles een beetje voor zichzelf wil houden. Of het ook echt zo is weet ik niet.
Ik zou zeggen, ga gewoon eens wat laptops bekijken in een winkel. En kijk naar de beeldkwaliteit, want dat is voor fotobewerking gewoon heel belangrijk! Chasey schreef:Op onze macbook pro niet...![]()
Maar weet niet of dat op anderen wel kan. Heeft geen monitor uitgang ook niet voor hdmi. Maar weet niet of dat type gebonden is. Heb wel eens horen zeggen dat Apple niet graag mee werkt met andere merken etc en alles een beetje voor zichzelf wil houden. Of het ook echt zo is weet ik niet.
Chasey schreef:Er zijn vast goede, goedkopere alternatieven hoor!Ik zou zeggen, ga gewoon eens wat laptops bekijken in een winkel. En kijk naar de beeldkwaliteit, want dat is voor fotobewerking gewoon heel belangrijk!
Die laptop wat mij pa en ma hebben heeft best goede specificaties hoor, maar dat beeld is echt om te huilen, echt gewoon zonde dat ze daar zo'n brak scherm ingestopt hebben...
, die andere twee waren van mn werk
)