Omdat ik vaak te lui ben om dingen af te drukken (iets met het milieu enzo) en graag rechtstreeks notities typ bij mijn powerpoints/documenten, maar mijn 17inch laptop enorm onhandig is om mee te zeulen, overweeg ik om een tablet aan te schaffen.
Ik heb al even zitten zoeken, maar zie door de bomen het bos niet meer. Zoveel verschillende merken (waarvan veel mij niet bekend in de oren klinken) en vooral zoveel verschillen in prijs. Hopelijk kan iemand mij hier alvast op de goede weg helpen

Qua formaat zou hij makkelijk mee te nemen moeten zijn (in mijn handtas), maar toch groot genoeg om documentjes en powerpoints op te kunnen lezen. Qua besturingssysteem gaat mijn voorkeur uit naar Android of Windows (ik weet niet of Word en Powerpoint handig werken met Android?). Ik wil er graag ook een apart toetsenbordje bij kopen uiteraard, maar wil hem ook makkelijk zonder kunnen gebruiken.
Mijn budget ligt niet superhoog: incl toetsenbordje zou ik maximum €250 willen uitgeven. Het hoeft geen supercomputer te zijn, maar ik moet er uiteraard wel een beetje netjes op kunnen werken, series/films kijken via Netflix en verder kleine dingetjes doen zoals Facebook checken.

Dus: heeft iemand tips? Eventueel hoeveel inch ik best kan nemen en welke merken ik wel/niet naar kan kijken. Ik zag namelijk relatief goedkope Acer tablets, maar mijn vorige laptop was een Acer en daar heb ik héel veel problemen mee gehad
)
ik heb zelf ook deze gedachte gehad en daarom er vanaf gestapt. Ik heb het verder niet uitgezocht, maar misschien de moeite waard om het even na te kijken.