Op dit moment heb ik al mijn make-up overal en nergens liggen en als ik iets zoek moet ik op 4 verschillende plaatsen kijken.
Ik heb namelijk een oranje tas (1), daar zitten mijn grote oogschaduw-palletten en lippenstiften en mascara e.d. in die ik regelmatig gebruik/ om snel mee te nemen.
In mijn beautycase (2) zitten de lippenstiften/ foundations/ potloden, bodylotions die ik nooit gebruik/ nieuw heb.

In mijn zwarte doos (3) zitten lippenstiften, mascara's, wat kleinere oogschaduw-palletten e.d. die ik soms gebruik.
En in de theedoos (4) heb ik sinds vandaag de bobbypins en oogschaduw-kwast-opzetstukjes en parfum-monsters en losse oogschaduwpoeders zitten.

Op mn plankje heb ik in een glas de kwasten mascara's en potloden zitten die ik regelmatig gebruik, en de oogschaduwpalletten die ik vrijwel dagelijks gebruik. echter puilt dit glas ook een beetje uit inmiddels

Echter ben ik niet tevreden, want dit is niet handig. Ik ben nu dus opzoek naar iets om de inhoud van nr 1, 2 en 3 overzichtelijk in kwijt te kunnen, dit zit namelijk allemaal door elkaar en is grabbelen om iets te kunnen vinden. Hier is ook geen orde in te brengen vanwege het soort opbergers dat ik nu gebruik
Een extra kast ervoor aanschaffen is me toch wat te groot in onze badkamer, en dat ziet vriendlief ook niet zo zitten. Wel zat ik te denken aan een apothekers-spiegel, maar ik denk dat ik daar de grote palletten en alle rollende dingen (lippenstiften, mascara's, potloden e.d.) alsnog niet veilig in kwijt kan. Dan zou een bredere plank wellicht beter zijn, maar ook dan weer de vraag hoe richt je zoiets nou handig en overzichtelijk in zonder dat alles weer een grabbelbende wordt of alle kanten op kan rollen?
Het zou mooi zijn als er ook ruimte is om de fohn en stijltang op te bergen, dat is echter niet noodzakelijk.
Alle ideeën zijn welkom, liefst met voorbeeldjes!

) maar de dozen waarin het geleverd werd zijn een soort kleine schoenendozen wat mega handig is. Mijn oogschaduws, blush, palettes etc kan ik rechtop erin zetten en heb zo weinig ruimte nodig. Verder heb ik zo'n simpel badkamer rekje van de Ikea op wieltjes, in een donkerbruine kleur. Ook een handdoeken kast van en nog een kleine voor m'n vriend. Alles in de zelfde stijl, netjes opgeruimd en t kost geen drol bij de ikea!