Lieve bokkers, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik probeer al de halve dag foto's vanaf mn iPhone (5S) op mn pc (windows xp) te krijgen. Voorheen (tot 2-3 maanden geleden) deed ik dit gewoon kopieren-plakken via windows verkenner, niks aan de hand. Tot nu. Nu ziet ie ze wel, kan ze ook selecteren, hij kopieert er een paar en dat wat ie kopieert, kopieert ie zonder inhoud (Dus pc zegt dat het bestand gekopieerd is maar geeft ook een inhoud van 0kb aan) Iemand enig idee hoe ik deze foto's (en filmpjes) wel over kan zetten naar mn pc? Wil er graag een back-up van hebben voordat ik nieuwere ios er op zet...
Ik kan via een kabeltje foto's van mijn iphone 6 naar mijn laptop kopieren, maar zo te horen deed jij dit ook altijd al. Misschien inderdaad via Icloud en heel misschien itunes? Weet ik niet zeker..
maar mn icloud heeft een max van 5gb, en heb veeeeeeeel meer aan foto's etc er op staan (en een heeeele tijd geen back-up gemaakt...) En als ik dat dan via iCloud wil doen, hoe werkt dat dan? *blond*
Icloud kun je geheugen bijkopen. Is niet eens duur. Als je icloud opent, en je gaat naar foto's klik je de foto's aan die je wil hebben en die kun je binnen halen met het wolkje met het pijltje