De touchscreen van mijn telefoon doet het niet meer en ik denk dat ik het zelf heb gedaan. Het gaat om een samsung galaxy s6 edge. Hij was helemaal leeg dus ik had hem aan de oplader gelegd. Weer aangezet en toen pincode ingevoerd. Maar nu zag ik een raar knopje dat ik niet eerder had gezien (een soort afstandsbedieninkje) dus nieuwsgierig als ik ben druk ik daar last minute nog op. Ik had mijn code dus al ingevoerd en ik drukte denk ik bijna tegelijkertijd op OK en de "afstandsbediening". En nu doet mijn touchscreen het dus niet meer. Het bovenste balkje is, waar de tijd en wifi enzo staan doet het nog wel en geeft ook wat meer licht. Weet iemand wat dit is en hoe ik het oplos? Opnieuw opstarten lukt niet omdat ik dus niet kan tikken en hij als ik op het uitknopje druk een heel menu geeft. Wie o wie heeft raad? Alvast Bedankt!
o god, hoopte stiekum dat je gewoon moest schudden ofzo Als niets lukt gaan we dat dan maar doen
manou_diablo
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-16 00:37
HIJ DOET HET WEER!!!! het scherm gaf opeens meer licht en toen reageerde die weer Dus bij deze een tip aan iedereen, druk niet op het "afstandbedieninkje" Badankt voor de snelle reacties en het meedenken