dirt devil spider robot stofzuiger

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

dirt devil spider robot stofzuiger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 09:32

Ik ben heel benieuwd wie hem hier heeft.

Ik moet momenteel 2x per dag de boel aan vegen.. en als student zijnde heb ik gewoon niet veel tijd. Nu leek me de spider erg fijn om het werk tussen door te laten doen. Ik heb 2 los lopende konijnen. Dus overal steeds stof haar en mini strootjes. Ik begrijp dat ik hem met grote werk moet helpen maar was benieuwd of hij het voor de prijs beetje goed doet voor tussendoor ?

GrumpyCat

Re: dirt devil spider robot stofzuiger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 09:41

Wat voor vloer heb je? Ik gebruik deze robot stofzuiger voor op kantoor (vloerbedekking) en ik vind het een ramp! Hij laat van alles achter, is vrij snel leeg en echt goed stofzuigen doet hij niet. Wellicht dat hij het op laminaat beter doet, maar als je vloerbedekking hebt, vind ik deze robotstofzuiger geen aanrader.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 09:44

Ik heb zo'n lelijk goedkoop zeil vloer "hoe heet het ook alweer"

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 09:47

Gianti schreef:
Ik heb zo'n lelijk goedkoop zeil vloer "hoe heet het ook alweer"

Zeil is in ieder geval glad, daar zou de robotstofzuiger wellicht nog wel op werken. :j

Suzannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 09:47

Sinds een paar weken heb ik hem in huis en ik ben er erg blij mee! :j Hiervoor de "Samba" gehad die ook goed beviel.
Er zit nogal veel prijsverschil tussen de verschillende merken, maar deze doet het prima en heeft goede waarderingen.
Het apparaat werkt een uur en gaat dan weer aan het stroom. Het programma werkt in cirkels, diagonalen en langs alle randjes. Nog geen vastlopers gehad en het apparaat is voorzichtig met je meubilair :)
Ik heb een gladde vloer en geen ervaring op vloerbedekking.

Annienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 09:54

Ik heb hem sinds 2 weken ook en wil niet meer zonder. Ipv iedere dag zelf te moeten stofzuigen zet ik nu 's morgens en 's middags het robotje aan en doe ik zelf nog maar 1x in de week stofzuigen. Hoef hem alleen maar af en toe een andere richting op te wijzen.

Hier trouwens een laminaatvloer
O ja, en een hond in huis

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 09:59

Welke dirt devil heb je op het oog. Ze hebben er namelijk 3.

Ik heb zelf de goedkoopste nu ca 3 maanden en ik vindt het heerlijk. Ik laat hem los in de keuken dan begint hij daar en gaat zo verder naar de woonkamer. Ik zet hem aan als ik naar mijn werk ga en als ik thuiskom is het zoeken en weer in de lader hangen. En zo elke morgen. Dan zelf nog 1 a 2 keer per week de banken (leuk katten) en hoekjes waar hij niet kan en het scheelt je heel veel tijd.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 10:05

Ik heb de libero en dat is volgens mij de voorganger van de spider. Heb em nu een jaar of drie en hij is echt fantastisch :j
Op mijn stenen vloer doet ie het prima. Vooral haar, pluis, kleine takjes/blaadjes en stof gaat er allemaal in. Hij is ook vooral ideaal omdat ie onder de bank komt waar ik met de gewone zuiger haast niet bij kan.
Enige wat ie niet goed zuigt is zandkorrels, die zijn te zwaar, dus ik moet wel af en toe met de gewone zuiger door de kamer. Maar verder heel blij mee!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 10:06

Aah klinkt goed!! Verwacht geen wondere van het ding. Maar vooral even tussendoor bijhoudt! Ga hem dan toch maar eens kopen :D

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 20:49

Gianti schreef:
Aah klinkt goed!! Verwacht geen wondere van het ding. Maar vooral even tussendoor bijhoudt! Ga hem dan toch maar eens kopen :D

Heb je hem al gekocht? En hoe bevalt hij ondertussen?

Ik wil ook een robot stofzuiger kopen, maar las hier dat zandkorrels problematisch zijn, maar dat is hier denk ik 50% van het probleem, naast de pluisjes van hond en kat.