Lava lamp action groen omgeving Arnhem, Achterhoek

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Lava lamp action groen omgeving Arnhem, Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 10:16

-O- ben ik jaren al op zoek naar een lava lamp en gelukkig zijn ze weer in. Kreeg ik van iemand de tip ga bij de action langs, alleen hebben we dus niet in de buurt hier. Ik kom er daarom ook nooit. Gister bij mijn vader daar er langs gegaan waar ze gelukkig nog een groene hadden staan.

Alleen er is iets helemaal mis mee blijkt. Er zit een soort pluizige bal in met nietjes of spiraaldraad. Alleem deze ligt op zijn kant waardoor hij niet kan werken omdat het spul niet warm genoeg wordt.

Nu moet hij omgeruild worden alleen heeft de klantenservice geen idee waar ze nog lavalampen hebben en al helemaal geen groene. En de filialen zelf zijn niet te bereiken en klantenservice belt er niet over. :(

Nu zit ik met vervoer op dit moment wat lastiger dan normaal dus even kilometers maken om een lamp te ruilen waarvan niet eens bekend is of die er nog is. Daar zit ik niet op te wachten omdat het voor mij dan een dagvullend programma is.

Wil een van jullie een action ingaan om te kijken of ze er een groene lava lamp hebben liggen die wel doet wat ie moet doen. Je zou me er een heel groot plezier mee doen.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:34

karuna schreef:
Nu moet hij omgeruild worden alleen heeft de klantenservice geen idee waar ze nog lavalampen hebben en al helemaal geen groene. En de filialen zelf zijn niet te bereiken en klantenservice belt er niet over. :(

Wat een belachelijk gedoe zeg! Prima dat ze normaal gesproken niet uitzoeken wat waar nog te verkrijgen is, maar in dit geval hebben ze een ondeugdelijk product verkocht en zouden ze toch wel een beetje hun best kunnen doen. Heb je ook een beetje aangedrongen aan de telefoon?

Stel ik zie zo'n lamp staan, wat is dan de bedoeling? Dan geef ik door aan jou waar en dan zorgt de klantenservice dat die lamp bij jou komt???

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:35

Als hij niet goed is en ze geen vervanging hebben; heb je gewoon het recht op geld terug.

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:47

Brainless schreef:
Als hij niet goed is en ze geen vervanging hebben; heb je gewoon het recht op geld terug.

Dat zal ook het probleem niet zijn denk ik, volgens mij wil TS gewoon graag een werkende lavalamp en niet haar geld terug.

Amaris

Re: Lava lamp action groen omgeving Arnhem, Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:51

oh. volgens mij heb ik er nog een. Geel 'water' met rode lava. Als ik die nog kan vinden en hij doet het nog maak ik wel een foto. Wil ik die met liefde en plezier naar je opsturen als je de foto leuk vindt.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 17:52

NiFallor schreef:
Brainless schreef:

Dat zal ook het probleem niet zijn denk ik, volgens mij wil TS gewoon graag een werkende lavalamp en niet haar geld terug.

Ok.
Maar omdat TS dit aangaf:
Citaat:
Nu moet hij omgeruild worden alleen heeft de klantenservice geen idee waar ze nog lavalampen hebben

Kreeg ik het vermoeden dat ze geen geld terug kreeg; vandaar mijn opmerking.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 18:26

Ja ik krijg wel geld terug. Dat is het probleem niet. Alleen wil ik graag een werkende lava lamp. Ben echt al heel wat jaren op zoek naar een betaalbare, jaren nooit gevonden maar nu ze weer in zijn ben ik dus blij omdat ze weer verkocht worden, *\o/* destijds was de verkoop opeens gestopt omdat er een paar in de wereld geloof ik poef had gedaan. :+ ik vind het altijd heerlijk rustgevend om naar zo n lamp te kijken. Net een aquarium alleen dan zonder voeren. :')

alleen de ellende is. Wij hebben geen action in de buurt hier. Moet er een eind voor rijden wat gezien mijn gebrek aan fitheid nu een dagvullend programma is. En ja ik heb er heel erg op aangedrongen en de dame ook gemeld dat het een dagvullend programma voor me is nu om hem om te ruilen. En dat ik liever niet het risico loop voor jan snot mijn dag verpruts daarmee.

Als ik weet welke action een groene of een andere kleur behalve die ze bij mijn vader hadden (geen roze, regenboog, zwart of glitters dus). Dan weet ik dat ik daar heen kan rijden om te wisselen. Zodat ik niet mijn energie kwijt raak voor alleen geld terug. Daarvoor heb ik twee jaar de tijd, dat zou genoeg moeten zijn en voor die tijd kom ik wel bij mijn vader weer. Ideaal anders zou zijn dat na overleg iemand die lamp voor me koopt. Ik daar geld voor stort vooraf of meteen en ik op een later tijdstip kapotte lamp ga terugbrengen om mijn geld daarvoor terug te krijgen.

Maar Amaris dat zou helemaal fijn zijn, zo een heb ik ooit gehad, die was geel met blauwe vloeistof. Alleen zou je die durven opsturen of is het risico op een net zo kapotte lamp als deze dan. Ik heb mijn oude lampen lang geleden gekregen nadat ze al gebruikt waren en weet dus niet hoe ze er nieuw uitzien.

Maar deze lijkt een soort geplette tennisbal te bevatten met een spiraal of nietjes. Ik vermoed dat daardoor de hitte van de lamp over gaat naar de metalen nietjes of spiraal en dat daardoor de boel vloeibaar wordt.

TovaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 18:30

Ik kan dit weekend voor je in Deventer kijken.
Ik weet niet waar je woont, in de buurt van Arnhem/de achterhoek?

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 18:31

ik zal morgen voor je in de action kijken :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 18:33

Houd ivm een oude stalkster mijn exacte woonplaats graag prive :o maar ik zit grofweg in de hoek Zutphen, Vorden, Arnhem, Rheden.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 18:34

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-16 18:38

Ik heb precies dezelfde alleen dan goedkoper. Komt hier ook nog verzendkosten bij. Voor dat geld heb ik er dan twee. Model maakt me niks uit maar ik houd wel,van frisse kleuren, zoals geel, fel groen of blauw of echt rood. Roze normaal ook maar niet als lava lamp.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 18:39

als je geduld hebt kan je misschien ook eens op alie-expres kijken?