Winged schreef:Komt doordat de boel niet meer wordt geupdatet. XP is namelijk al een jaar 'gestopt'.
Maar ik gebruik hem al 3 jaar ongeveer en heeft ook nooit om updates gevraagd. Kan het zijn dat die dan langer "gestopt" zijn? Tevens had mijn computer ook XP en die werkte wel nog vlot vorig jaar. (heb ik nu helaas niet meer ter beschikking aangezien mijn ouders die hebben)
8nnemiek schreef:Ik heb een oude laptop van mijn tante gekregen die bij het minste vast liep, en heb er Linux op gezet. Dat scheelt aanzienlijk! Het ding is weer een heel stuk sneller, en weer perfect om te internetten, spelletjes te spelen en Gimp en Inkscape te draaien
Wat je ook nog zou kunnen proberen is gewoon de hele laptop opnieuw installeren, maar XP is niet heel veilig meer en nieuwere versies van windows zullen helemaal niet meer draaien op zo'n oudje.
Winged, ik werk zelf nog regelmatig met XP, het werkt prima, ik denk niet dat het aan de updates van XP ligt.
Kan je "zomaar" een andere besturingsprogramma erop zetten dan?
Ik gebruik tevens geen internet via de laptop dus dan kan het geen kwaad om XP erop te hebben of ben ik mis?
Oh en verder dacht ik aan de batterij aangezien deze ook enorm snel (na 10min aanstaan) leeg is.