Fotoboek maken met foto's iPhone?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Fotoboek maken met foto's iPhone?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 23:39

Hoi,

Als cadeautje zou ik graag een fotoboek willen maken bij Albelli of Kruidvat etc.

Nu is mij vraag of dit mooi word met foto's die met IPhone zijn gemaakt? Ik wil niet dat het onduidelijke wazige foto's worden.

Iemand hier ervaring mee?

Benfan

Re: Fotoboek maken met foto's iPhone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:43

Ligt aan de kwaliteit van de foto's die je hebt gemaakt. Wij hebben hier een foto uitvergroot hangen in de huiskamer die met een iPhone is gemaakt. Het zijn prima camera's, valt niks op tegen.

Hilary

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:45

Ligt eraan welke iPhone, maar een vriendin van mij heeft een fotoboekje laten maken met allemaal iPhone foto's en dat ziet er prima uit, mits je de foto's niet al te groot wil afdrukken. In ons boek zitten foto's van 10 x 15, maar ook 20 x 30 cm :) Foto's waren afkomstig van iPhone 3GS, iPhone 5S en iPhone 5C, en vaak ook nog via WhatsApp naar haar verstuurd.

NatassJa

Re: Fotoboek maken met foto's iPhone?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 23:49

Ik heb voor kerst een fotoboekje en een doosje gekregen van iemand met allemaal iPhone foto's van ons, binnen/buiten/donker/licht de foto's zien er goed uit! Al ligt het er natuurlijk wel hoe de foto's zijn gemaakt :)

De kwaliteit was echt enorm goed! Ben er heel blij mee. Hij heeft het gedaan via de app Lalalab. :)