Nieuwe printer kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JesdaJinn

Nieuwe printer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 16:06

Hallo allemaal,

Al eerste, ik hoop dat mijn topic goed staat.

De laatste tijd moeten wij aardig wat dingen uitprinten en nu willen mijn ouders en ik een goede printer aanschaffen.
Ik heb hier totaal geen verstand en hoopte dat Bokt mij misschien wel kon helpen.
Waar moet je op letten? Wat is handig wat de printer kan, naast printen natuurlijk?

Liefss

MyHorseGirl

Re: Nieuwe printer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:15

Het is een beetje afhankelijk van wat je met de printer wilt doen. Is het vooral tekst printen of ook veel foto's? Zijn scannen en/of kopiëren belangrijk? Wat is jullie budget? Let vooral ook op een gebruiksvriendelijke printer waarmee je via je wifi kunt printen. Ideaal.

smurfje

Re: Nieuwe printer kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-16 16:17

Denk er ook erg goed aan, hoe duur de inktpatronen zijn. Soms heb je een mooie printer, en dan zijn de patronen niet te betalen.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 16:21

MyHorseGirl schreef:
Het is een beetje afhankelijk van wat je met de printer wilt doen. Is het vooral tekst printen of ook veel foto's? Zijn scannen en/of kopiëren belangrijk? Wat is jullie budget? Let vooral ook op een gebruiksvriendelijke printer waarmee je via je wifi kunt printen. Ideaal.

Vooral teksten wordt er geprint, maar ik denk wanneer de optie aanwezig is dat er ook foto's zullen worden geprint.
Kopieren is ook handig, scannen is geen must, maar misschien ook handig?
De prijs moet wel leuk zijn. Mijn vader geeft niet iets meer uit aan een goeie dan dat je over 5 jaar weer moet. Ik heb ook geen idee wat een beetje printer moet kosten.
Wifi is inderdaad ook handig!

Bedankt.

smurfje schreef:
Denk er ook erg goed aan, hoe duur de inktpatronen zijn. Soms heb je een mooie printer, en dan zijn de patronen niet te betalen.

Bedankt! Hier kunnen we wat mee. Dit zal ik zeker mee nemen.