Reviews waren allemaal goed, echter viel het me bij de levering wel al op dat ik de behuizing niet al te stevig vond lijken.
Maar voor de rest tevreden en ik kon weer werken
3 weken heb ik mogen genieten, de desbetreffende dag was ik al de hele morgen aan het werk aan de eettafel, laptop niet van de plaats gehad en ook de hele dag open gestaan.
In de middag viel het me op dat ik ineens een vage streep verticaal door het scherm had lopen, vriend erbij geroepen en die gaf aan dat dat waarschijnlijk een kapotte pixellijn is en dat ik de laptop maar terug moet sturen naar de wehkamp om te repareren.
Hij draait zich om om naar zijn werkkamer terug te gaan en ineens valt er een hele hoek weg uit het scherm.
Balen natuurlijk! Het ding is net 3 weken oud en ik was er enorm zuinig op geweest
Meteen contact opgenomen en een retourticket aan gemaakt.Nu is de laptop nagekeken en wordt er gezegd dat er valschade is, terwijl dit duidelijk niet het geval is. Volgens hun valt dit buiten de garantie en mag ik ook nog eens 40 euro aftikken om de laptop kapot terug te krijgen.
Wij hebben hier een klacht over ingediend, dat we hier niet mee akkoord gaan. Maar wat hier verder nog mee gedaan worden?