Windows 10 problemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSCWx

Windows 10 problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 13:59

Hi iedereen,
Een week geleden heb ik windows 10 geinstalleerd op de laptop en sindsdien een paar problemen.
1. De eerste is dat er 2 accounts op de computer staan. Het account waarop windows 10 geinstalleerd is functioneerd normaal, maar het andere account krijgt na inloggen alleen maar zwart beeld terwijl het bureaublad zou moeten verschijnen. De muis is wel te zien en ook via ctrl+alt+del kan het account uitgelogd worden. Verder niks.
2. Als ik iets hebt getypt reageert het touchpad niet meer voor 5 a 6 seconden, erg irritant.
3. Hij heeft ineens moeite met connecten met internet.

Heeft iemand een idee wat ik er aan kan doen?

Anoniem

Re: Windows 10 problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:43

Wat vervelend dat de update nu problemen geeft... ;(

Je zou als eerste kunnen zoeken naar de nieuwste drivers voor je laptop.
Vaak kun je op de website van je fabrikant de nieuwste drivers downloaden of op internet (met kabeltje) een programma downloaden dat automatisch nieuwe drivers voor je zoekt.

Het 2e account zou je kunnen proberen te verwijderen en daarna eventueel weer opnieuw instellen.

Ik hoop dat het oplossingen geeft.
Hou ook de website van Microsoft in de gaten en installeer vanuit Windows 10 ook zo snel mogelijk alle nieuwe updates.

vilheide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:47

Ik speelde dagelijks een aantal spellen en sinds vorige week openen deze spellen niet meer. Inmiddels al een keer systeemherstel gedaan maar ook dat hielp niet. Dus ook hier problemen met Windows 10. Ik denk dat ik hem er morgen helemaal af haal en dan opnieuw installeer.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-16 17:57

Bedankt voor jullie reacties.
Inmiddels werkt het 2e account weer op wonderbaarlijke wijze.
Goede tip van de nieuwste drivers installeren, dat ga ik van de week even doen.
Ik kan ook herstellen naar windows 8 maar ik ben bang dat ik dan gegevens kwijt ben. Ik heb wel een opslag apparaat van 1 TB waar ik een back up op kan maken maar daar staan belangrijke bestanden op en ik ben bang dat hij daar overheen schrijft. Dus plan van aanpak, eerst drivers zoeken en anders belangrijke bestanden veilig stellen en back up maken en terug zetten naar 8...