Mijn hart tikt momenteel met 1000000000 slagen per uur en de tranen staan me nader dan het lachen. Eind van de maand moet ik mijn meterstanden inleveren en gezien ik net even een schoonmaak had, dacht ik laat ik eens kijken.
Mijn voorschot zet ik altijd omhoog, dat "spaarpotje" wat ik terugkrijg is altijd een mooie inleg voor de WOZ die erna altijd eraan komt. Maar nu.. Ik schrik me kapot.. Als ik de stand van nu vergelijk met die ik vorig jaar heb ingeleverd, betekent dat dat ik ruim 11.500 aan gas heb verbruikt. In mijn uppie, in een jaar tijd. In de afgelopen jaren zat ik aan zo'n 1000 tot 1200 gemiddeld.
Dit kan toch niet waar zijn? Oh god, ik word echt langzaam gek hier.. Hebben jullie dit weleens gehad?
Wat hebben jullie gedaan?
Ben wel van plan morgen contact op te nemen met EON, maar geloof nooit dat zij mij kunnen helpen.
En gezien de gasprijs, ben ik bang dat ik héél lang héél veel centjes in kan leveren
.Please... Help...

Je leverancier (EON) heeft niets te maken met je meter. Aangezien je nog geen nota hebt hoef je die op zich nog niet te gaan raadplegen 
Ik begin daar altijd fanatiek aan (elke maandag oid) maar na 4 weken vergeet ik dat ook weer... Als je twijfelt aan de werking van de meter; maak dan foto's