de ellende wat kamer zoeken heet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ismy

de ellende wat kamer zoeken heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 17:43

Hoi hoi!

Sinds vorige week ben ik met spoed opzoek naar een kamer in/ rondom Haarlem aangezien ik er stage ga lopen. Ik merk alleen nu dat het echt een ellende is om überhaupt een kamer te vinden voor een kortere periode.

Zijn er meer bokkers die op zoek zijn naar een kamer of al heel wat ellende hebben mee gemaakt? Iemand tips en trucs?

Ik hoor heel graag van jullie!

PS: misschien kunnen we er iets centraals van maken om elkaar te helpen? Of bestaat dit al?

Citaat:
kamer Haarlem 5 januari tot en met 20 mei
Laatst bijgewerkt door ismy op 04-01-16 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt

DaisyDarling

Re: de ellende wat kamer zoeken heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:44

Heb je gekeken via Duwo? In Hoofddorp staan veel kamers vrij, met eigen badkamer. Daar kun je ook voor een aantal maanden wonen.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:51

Tip: deze heb ik een kleine 5000x gedeeld zien worden. Dus als je iets origineels kan, gebruik dat

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 17:52

DaisyDarling schreef:
Heb je gekeken via Duwo? In Hoofddorp staan veel kamers vrij, met eigen badkamer. Daar kun je ook voor een aantal maanden wonen.

Oh wauw bedankt, zal meteen even kijken! Ik heb alleen maar bij http://www.kamertje.nl , http://www.kamernet.nl en marktplaats kamers gevonden. Wat houdt de wachttijd in?

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 17:54

De wachttijd is langer als je dichterbij woont, omdat een kamer dan niet echt 'nodig' is volgens duwo. Haarlem is natuurlijk niet een mega studentenstad wat een kamer vinden lastiger maakt.

Voor hoe lang zoek je iets als ik vragen mag?

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-16 17:57

Vjestagirl schreef:
Tip: deze heb ik een kleine 5000x gedeeld zien worden. Dus als je iets origineels kan, gebruik dat
[ Video ]

Hahah goeie! Leuk! Helaas geen zangkunst in huis, dan wordt ik snel weggeklikt.
Mijn post op facebook is ook 90 keer gedeeld maar helaas niet veel verder gekomen..

@Jette: Haarlem is inderdaad geen enorme studenten stad en je moet het wel treffen merk ik. Zaterdag helaas een prachtige zolder kamer aan mijn neus voorbij gegaan.
Ik zoek een kamer voor de periode vanaf nu 5 januari t/m ong 20 mei.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 18:30

Kijk eens op facebook!
Daar hebben ze vaak studenten pagina's van de stad en daar worden ook soms kamers aangeboden. Ook voor kortere tijd (onderhuur e.d.)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-16 19:36

ismy schreef:
DaisyDarling schreef:

Oh wauw bedankt, zal meteen even kijken! Ik heb alleen maar bij http://www.kamertje.nl , http://www.kamernet.nl en marktplaats kamers gevonden. Wat houdt de wachttijd in?

Je kunt Duwo altijd even bellen en melden dat je een tijdje naar Haarlem gaat. Zoek maar eens op studentenflats Opaallaan Hoofddorp. Als je daar naar vraagt, kunnen ze je misschien wel informeren of daar snel iets vrijkomt. Dan moet je je wel inschrijven bij Duwo,, maar dat is €30 voor 8 jaar lidmaatschap ofzo.