Telefoon een nieuwe update aan het downloaden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_SnowBall

Telefoon een nieuwe update aan het downloaden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 18:17

Hoi Hoi,
Sinds vanochtend geeft mijn telefoon dit aan :
Afbeelding

Dit is rond 10 uur 's ochtends gebeurd nadat mijn telefoon opeens uitviel (hij was van 55% naar 0% gegaan ). Ik had hem in de oplader gedaan en kreeg toen een waarschuwing dat er wat fout was gegaan. Ik weet dit niet zeker omdat ik op het punt stond om te vertrekken. Ik kon toen kiezen tussen 'Reset Phone' of 'Continue' en nou heb ik met m'n stomme hoofd niet gelezen wat er stond en heb toen voor continue gekozen omdat ik geen zin had in het resetten van mijn telefoon. En toen daarna gaf ie dit beeld aan. En dit is nu al zo'n 7,5 uur bezig. Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen? En ja ik weet het ik ben echt dom geweest w.b het lezen en snel beslissen. Maar dat is gebeurd en wat kan ik nu doen? Of is het gewoon een nieuwe update van Samsung en moet ik geduldig wachten...? :') Ik weet het, dit klinkt zo onwijs dom maar goed. :j :') Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

( het gaat om een 3/4 jaar oude S3 Neo die zijn kuurtjes heeft -O- )
Groetjes mij

eenitraM

Re: Telefoon een nieuwe update aan het downloaden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-16 18:54

Ik weet niet precies wat de oorzaak is maar sommige oude telefoons kunnen de nieuwe updates niet meer aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:34

Ik vind dit er eigenlijk uit zien als een virus := De combinatie van de twee uitroeptekens en de rare tekens bovenin het beeld zouden mij in ieder geval laten schrikken. Is hij ondertussen al verder/gestopt of doet hij dit nog steeds?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 14:42

De modus waar je telefoon zich in bevindt is om een custom rom (besturingssysteem) op je telefoon te zetten. Er is een bepaalde toetsencombinatie om daaruit te komen, geloof volumeknop omhoog en de powerknop. Een virus is het in ieder geval niet.

Ik zou er even naar googelen.

_SnowBall

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 15:15

Ik heb even gegoogled en heb de telefoon Reset. Hij is nu gewoon weer de oude :)