Xbox One headset adapter past niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Leprycorn

Xbox One headset adapter past niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-16 13:05

Toch even hier proberen. Misschien zijn er bokkers die mij kunnen helpen zonder naar de stad te moeten. (ga ik anders vanmiddag wel heen)

Net in het oude jaar een nieuwe Xbox One gekocht met een headset erbij. Nu moet je de adapter in je draadloze controller stoppen en daarin de headset, zodat je alles kan regelen vanaf dat tussen stukje. Headset past er ook zo in direct met een 3,5 mm aansluiting, maar dat is het probleem niet.

Het probleem is dat de adapter niet past! En ja, hij is echt geschikt voor Xbox One.

Hieronder foto's van het probleem. Kan iemand misschien zeggen wat ik fout doe? We hebben 2 controllers en in allebei past hij niet.

Misschien dat jullie het weten. Dan hoef ik niet vanmiddag speciaal daarvoor naar de stad :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 11:35

Topic mag weer dicht :)

Terug gegaan naar de winkel en die snapte er werkelijk waar ook niets van. Stond nog 1 andere in de winkel en die adapter paste wel. Dus ze hebben onze adapter met die uit de winkel omgeruild en ze gaan dus hun eigen terug sturen met de foutmelding :+ was super geregeld!