Kale hoek met snoeren 'wegwerken'?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Kale hoek met snoeren 'wegwerken'?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 13:01

:wave:
In onze woonkamer hebben wij nu een beetje een kale hoek waarvan we niet goed weten wat we ermee aanmoeten. Eerst stond de kerstboom daar en nu deze weg is valt het me des te meer op hoe leeg de hoek eigenlijk is. Er zitten ook nog veel snoeren en een stopcontact wat ik graag meer uit het zicht zou willen hebben. Maarrrr.. Hoe? :') een boekenkast is een idee (eigenlijk het enige idee wat ik kan bedenken..) maar ik zou niet weten welke kleur en wat voor stijl ik dan moet kiezen om het een beetje te laten matchen met het tv meubel.
Op bokt zit vast wel iemand die een briljant idee heeft. Als het op interieurstyling aankomt hebben mijn vriend en ik nog wel wat te leren namelijk :D

Afbeelding

palousa_boy

Re: Kale hoek met snoeren 'wegwerken'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:03

Heb je misschien een foto zodat we een idee krijgen waar het ongeveer over gaat?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 13:04

Het duurde even maar de foto is toegevoegd :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:05

Wij hebben op een zelfde soort plek een mooie decoratieve kist neergezet. Decoratieve koffer kan ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:05

Om de snoeren weg te werken kan je zo'n opslagdoos van karton van de Ikea halen. Op de korte zijdes een hoek eruit knippen en alle snoeren via die hoeken erin en eruit laten gaan. Deksel erop en de wirwar van draden is weg :D

Voor een meubel en kleur e.d. zijn foto's wel handig denk ik :)

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:07

De snoeren netjes weg werken met een kabelgootje en dan een mooie grote vaas neer zetten of iets in die richting :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:10

Ik zou een mooie hoge vaas zoeken en een plant erin :)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:11

Ik zou in elk geval ook beginnen met de kabels netjes weg te werken, bijvoorbeeld met een kabelgoot. En dan een mooie, grote plant in een pot op de grond???

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:12

Hier hebben we ook zo'n hoekje en daar zijn alle snoeren netjes met kabelgootjes (voor de plint, zie je echt niets van) weggewerkt en er staan 4 grote potten met planten voor. We noemen het altijd ons VT-wonen hoekje maar stiekem staat het wel heel leuk.

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:18

ik heb zelf ook een dergelijke hoek, bij mij staat er een kist, waarin boeken zitten, en bovenop een schemerlampje.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 13:24

Ik zou daar de kabels wegwerken en een mooie grote plant neerzetten.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:57

Jammer dat het stopcontact zo hoog zit. Persoonlijk zou ik een mooie verdeelstekkerdoos halen en die achter/in de kast leggen en daar alles aansluiten. Misschien is het mogelijk om die stekkerdoos in een van de lades te leggen, door een gat er achterin te maken. Daar kun je dan mooi al je stekkers laten verdwijnen. Dan hoef je alleen nog de kabel van de stekkerdoos en van de antenne weg te werken, en dat kan wel met een kabelgootje. Je kan dan eventueel een kabelgoot in de kleur van de muur schilderen waar het snoer in kan wat vanaf het stopcontact omlaag loopt.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:04

Ik zou de kabels wegwerken in een gootje en dan de hoek opvullen met een mooie grote pot met daarin een mooie grote kamerplant. Eventueel kun je dan nog de hoek achter de plant verlichten met een gekleurde LED-lamp (die bollen van philips bv) en je hebt een ontzettend leuk en trendy hoekje gemaakt.