Eerder had ik al problemen met DPD ze zouden op vrijdag een pakket leveren en zijn gewoon niet komen opdagen toen! Pas de week erop kreeg ik mn pakket.
Zat nu voor de kerst op een pakket te wachten(bestelling van hetzelfde bedrijf), deze zou geleverd worden op de 24e december.
Maar zoals je al kunt raden is er geen mens aan de deur geweest en zowiezo geen briefje in de brievenbus. Meneer chauffeur had al vroege kerst waarschijnlijk.
Op de tracktrace site zie ik dan een melding staan dat de afleverpoging onsuccesvol was en er is bericht achtergelaten????
Waar dan??? Er is NIEMAND geweest en dus ook geen bericht.
Vervolgens zie ik op die site staan dat er op de 24e een 2e afleverpoging geweest is die onsuccesvol was! HUH???? Zeker Kasper het spookje die aan de deur was?
Dus klacht ingediend.
Vandaag kwam er weer een nieuw bericht op tracktrace en pakket zou geleverd worden tussen 11 en 12 uur.
En ja hoor om 11.20uur kwam het pakket eindelijk aan. Ik heb de chauffeur aangesproken hoe het kan dat hij meld dat ik niet thuis zou zijn geweest en dat hij een briefje heeft achtergelaten wat dus niet zo is.
METEEN grote mond!!!
Vervolgens raakten we in een woordenwisseling met elkaar en kreeg ik een dreigement naar mijn hoofd dat als ik NU niet deed tekenen voor ontvangst hij mijn pakket (die ik inmiddels achter mij op mijn terrein had staan) weer zou meenemen!
Ow?? Mooi moet je doen zei ik, klaag ik meteen aan voor bedreiging en diefstal!
Vervolgens liep hij naar zijn bus en begon daar nog even de grote jongen uit te hangen!
Zo ongelooflijk asociaal is dat DPD!!
Heb mijn gal gespuugd bij het hoofdkantoor maar ik verwacht er verder niks van behalve die slappe excuses in een mail die heb ik al vaker gehad als antwoord pfff....
DPD is toch echt het aller slechtste koeriersbedrijf wat ik ken gatverdamme!!!
Moet ik me door zo'n jonge sneuzel aan mijn eigen deur laten bedreigen over mijn eigen spullen??!!
Hier is het laatste woord nog niet over gesproken bij DPD,dit krijgt nog wel een staartje grrrr
Doordat het bij jou (en de anderen die klachten achter hebben gelaten op internet) fout is gegaan, hoeft het nog niet bij iedereen fout is gegaan.
Maar volgens mij heb je nu alle frustratie van het afgelopen jaar verzameld en dat hier neergeschreven.