Virtual Reality bril

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zunzuncito

Virtual Reality bril

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-15 16:47

Een vriendin van me heeft een indoor skydive ervaring als cadeau gegeven, en omdat ik dit soort dingen leuk vind, zat ik de afgelopen weken te bedenken wat ik als een leuke ervaring terug zou kunnen geven.

Nou lijkt het me grappig om een keer een virtual reality bril op te hebben, zo'n echte, een oculus, niet zo'n kartonnen plug met je mobiele telefoon ervoor.

Ik wil zo'n bril niet kopen, heb er de software/hardware niet voor en wil me er ook niet in gaan verdiepen, ik blijf graag een noobje hierin. Ik wil alleen graag ergens heen gaan, zo'n bril op mijn neus zetten en tussen dinosauriers rondlopen, op een bootje door een waterval heen sjezen, op de punt van een zeilboot boven de zee hangen, de lucht in worden geschoten, ofwatdanook zolang als het maar niet iets met monsters is.

Weet iemand of je hier ergens mee terecht kan? Ik zit internet af te struinen en ik vind wel de video's zelf, maar nergens een "ervaar deze bril hier" plek. Of heeft elke lokale mediamarkt een testruimte waar je in mag duiken? :P

(ik kan hard lachen om dit soort video's)
("It's not real!" "Tell that to my stomach!") :D

Suuszels

Re: Virtual Reality bril

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 18:40

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:43

De Oculus Rift is officieel nog niet beschikbaar voor particulieren, dus er zijn er maar weinig die er 1 in bezit hebben hier in Nederland. Ik weet wel dat er in oktober een game event was in Utrecht, daar kon je hem uitproberen volgens mij?

Misschien kun je dat soort events in de gaten houden?

_Reneee

Re: Virtual Reality bril

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 19:46

Ik ben dit weekend in het Historium in Brugge geweest en daar had je een ervaring met zo'n bril... Super gaaf!