Help! Mijn computer typt achterstevoren????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Help! Mijn computer typt achterstevoren????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 13:23

Heel erg vreemd, maar bij sommige sites doet hij dit.
Eerst Bokt, dat tabblad heb ik gesloten en opnieuw geopend, waarna het weer goed was.
Maar later ook Wikipedia, waarbij sluiten niet werkt.

Wie weet hoe dit kan? Ik typ de eerste letter, waarna het balkje er weer voor springt.

Degene die me de oplossing kan vertellen, zal ik erg dankbaar zijn!

Gnome

Re: Help! Mijn computer typt achterstevoren????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 13:47

Heb je per ongeluk op Insert gedrukt op je toetsenbord?

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 13:50

Even gegoogled

Citaat
Tot de talen die van rechts naar links worden geschreven, behoren Arabisch, Hebreeuws, Farsi en Urdu.

Citaat
Windows Server™ 2003, Windows XP en Windows 2000 hebben een ingebouwde ondersteuning voor de meeste talen, waaronder Arabisch en Hebreeuws. Als u het besturingssysteem zo wilt configureren dat u kunt typen in de gewenste taal, moet u het toetsenbord zo configureren dat u in die taal kunt typen. Als het gewenste toetsenbord niet standaard wordt vermeld, moet u mogelijk extra bestanden installeren.

is het mogelijk dat je ergens Windows (Configuratiescherm, Toetsenbord) hebt ingesteld om ook bovenvermelde talen te ondersteunen, dan is het mogelijk dat een bepaalde toetsencombinatie je toelaat om een andere taal te kiezen, en dat je daardoor van rechts naar links typt.

zoek eens in die richting :) ??? :)

:) SoftAid :)

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 13:51

Is het bij een ander toetsenbord ook. Want als de home knop vast zit dan verspringt hij ook steeds naar het begin van de regel..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 13:55

Geen Insert knop, want dan wist hij gewoon de tekens waarin je aan het typen bent. Ook niet per ongeluk, want daar heb ik de FN knop voor nodig...

Geen vreemde talen en de home knop zit ook niet vast. Net even getest, was wel een knop die dichtbij zat toen het begon. Maar die zit helemaal los...

En het gebeurt ook niet constant. Net heb ik Wikipedia gewoon laten staan en later typen was het wel weer goed.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 13:59

Ik heb het ook ooit gehad.
Maar weet niet meer hoe ik het toen heb opgelost (zal wel hebben laten oplossen door mn slimme broer).