Kan geen mail meer versturen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kletskousz

Kan geen mail meer versturen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-15 10:41

Fijne feestdagen!

Misschien kan 1 van jullie mij helpen,
Ik krijg al dagen een mail van Microsoft dat de ongewenste activiteiten plaats vinden op mijn mail adres. Net of iemand probeert in te loggen en misschien ook wel lukt.

Voor de zekerheid heb ik dus mijn wachtwoord veranderd, toen kwam ik plots mijn mail helemaal niet meer in? Wederom veranderd na 20 pogingen. Ook dat tergeefs, dus een code opgevraagd via mijn telefoon nummer waaraan het account gekoppeld stond. Weer een nieuw wachtwoord en kon weer inloggen ( phoe)!

Wachtwoord gewijzigd in mijn mail op telefoon ( iPhone) om zo weer mijn mail te kunnen ophalen. Dus mijn mail komt gelukkig weer binnen, maar nu ... Ik wil reageren op mijn mails en dat lukt niet ik krijg via telefoon de fout te zien 'wachtwoord en gebruikersnaam komen niet overeen'

Inloggen via Outlook zelf en dan reageren op mails krijg ok wederom foutmeldingen.terwijl ik wel kan inloggen en de mails kan lezen, alleen reageren kan niet meer?

Iemand de gouden tip? Ik moet nu echt wel aantal mails beantwoorden! |(

frankiej

Re: Kan geen mail meer versturen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-15 11:21

misschien moet je bij de instellingen van het verzenddeel je wachtwoord aanpassen. Als je daar wat wilt wijzigen, wordt er wel gewerkt met een beveiligingscode naar bijv. je telefoon.
Andere optie is dat je wachtwoord automatisch opgeslagen is, dan even alle internetgegevens wissen.