Foto's importeren naar iMovie?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

janneke798

Foto's importeren naar iMovie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 20:04

Hallo allemaal!

Ik wist niet precies waar ik dit moest vragen, maar vind het opzich wel een technisch dingetje :D
Apple (iMac) is met een nieuwe app gekomen: Foto's. Dit is een vervanging voor iPhoto. Ik zit nu alleen met een probleempje. Met iPhoto kon ik altijd vet makkelijk foto's en videos importeren naar iMovie. Nu kan ik dit niet meer? Video's lukt nog wel maar foto's dus echt niet...
Is er hier iemand met hetzelfde probleem?

Alvast bedankt :)

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 11:42

Ik heb het nog niet geprobeerd eigenlijk met de nieuwe foto's app.. Maar wat ik doe om foto's in Photoshop te openen is eerst naar mijn bureaublad slepen en van daaruit openen. Misschien werkt dat ook voor iMovie :)

Edit, ik heb even gekeken, maar ik heb gewoon een Foto's bibliotheek in mijn iMovie staan, met alle foto's erin. Ze hoeven dus niet eens geïmporteerd te worden :)

janneke798

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 19:32

8nnemiek schreef:
Ik heb het nog niet geprobeerd eigenlijk met de nieuwe foto's app.. Maar wat ik doe om foto's in Photoshop te openen is eerst naar mijn bureaublad slepen en van daaruit openen. Misschien werkt dat ook voor iMovie :)

Edit, ik heb even gekeken, maar ik heb gewoon een Foto's bibliotheek in mijn iMovie staan, met alle foto's erin. Ze hoeven dus niet eens geïmporteerd te worden :)

Bedankt voor je berichtje!
Ohh, bij mij staan er dus geen foto's in de bibliotheek van iMovie.. Geen ideee wat ik er nou mee aan moet >;)