iPhone 6s Plus?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn85

iPhone 6s Plus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 11:56

Iemand hier die ervaring heeft met de iPhone 6s Plus?
Ik heb nu de Samsung Galaxy S6, maar ben echt heel erg met mobieltjes, tablets, ... Ik ben ze zo snel beu :(
Nu ben ik aan het kijken naar de iPhone 6s en Plus. Vroeger wel een 4s gehad, en ondertussen 2 Samsungs versleten.
Nu is mijn vraag: ervaren jullie die plus als mega? Of valt dat wel mee?

8nnemiek

Re: iPhone 6s Plus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 12:00

Denk dat dat erg persoonlijk is.. Voor mij zou hij veel te groot zijn. Ik vind de gewone 6 al aan de grote kant, en ik wil een telefoon die in mijn broekzak past. Maar als je hem vooral als tablet gebruikt, en altijd in je tas doet, dan kan die natuurlijk heel handig zijn :)
Het systeem is niet veel veranderd, dus als je de 4s hebt gehad dan kun je waarschijnlijk ook prima vooruit met de nieuwste ios. Het werkt verder allemaal prima :)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 10:27

Ik had een 6plus erg fijn maar wel erg groot niet handig met paardrijden paste nooit in m'n zak. Helemaal in de zomer onhandig als ik ook geen jas aan had

Man mocht over naar nieuwe komt de 6s en hebben zo onderling geruild :)

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 10:31

Ik heb de 6plus en ik vind het formaat ideaal. Je kan makkelijk je mailtjes checken (wat handig is voor werk) en ik vind dat de batterij lang mee gaat. Mijn telefoon zit eigenlijk altijd in mijn tas en met rijden leg ik hem op de bakrand. Ik wil in iedergeval niks anders meer, haha.

Lynn85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-15 12:31

Thanks voor de meningen.
Batterij en camera zijn voor mij de voordelen van de 6s plus, thans, lijkt het nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 12:35

Ik heb de 6S en ben er heel blij mee. De Plus versie vind ik zelf aan de te grote kant. Maar dat is persoonlijk dus dat zal je zelf in de winkel moeten gaan bekijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 20:05

Mijn moeder kreeg vandaag de 6s plus binnen en ik heb zelf een 6s. Moet zeggen dat ik hem wel een beetje te groot vond, anders had ik 'm ook besteld. Maar nu ik er eventjes mee bezig ben geweest vandaag moet ik zeggen dat het wel een erg mooi ding is. :)