Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb een Macbook Pro die nu bijna 5 jaar is. Hij doet het opzich nog prima, maar merk dat hij trager wordt met bijvoorbeeld Photoshop of Illustrator, terwijl ik die programma's echt heel hard nodig heb. Laatst nog een nieuwe lader gekocht. Ik kan 'm nu nog inruilen. Heb nu maar gewoon genoeg gespaard voor een nieuwe, zodat ik elk moment kan beslissen
of nog even wacht tot de nieuwe er zijn.

Mijn MBP van nu dik 4 jaar oud is ook zo traag als dikke poep door een theezeefje. Geen idee waar het 'm in zit, m'n OS alleen al vreet al 3,5 gig geheugen dus er blijft ook niet zoveel meer over. Maar hij dóet het nog wel, en verder loopt ie niet vast, hij crasht niet, hij is eigenlijk bést lief. Ik voel me zo bezwaard om 'm te vervangen 
Als ie echt onbetrouwbaar is (en dat geef je wel aan, je zet ook je bestanden op je dropbox enzo) dan zou ik 'm wel vervangen denk ik.. Neej schreef:HerkenbaarMijn MBP van nu dik 4 jaar oud is ook zo traag als dikke poep door een theezeefje. Geen idee waar het 'm in zit, m'n OS alleen al vreet al 3,5 gig geheugen dus er blijft ook niet zoveel meer over. Maar hij dóet het nog wel, en verder loopt ie niet vast, hij crasht niet, hij is eigenlijk bést lief. Ik voel me zo bezwaard om 'm te vervangen
Neej schreef:HerkenbaarMijn MBP van nu dik 4 jaar oud is ook zo traag als dikke poep door een theezeefje. Geen idee waar het 'm in zit, m'n OS alleen al vreet al 3,5 gig geheugen dus er blijft ook niet zoveel meer over. Maar hij dóet het nog wel, en verder loopt ie niet vast, hij crasht niet, hij is eigenlijk bést lief. Ik voel me zo bezwaard om 'm te vervangen
Dus ik herken je dilemma hahaha, maar ik kan je er denk ik niet mee helpenAls ie echt onbetrouwbaar is (en dat geef je wel aan, je zet ook je bestanden op je dropbox enzo) dan zou ik 'm wel vervangen denk ik..