Internet, Wifi en dan vooral 1 speciale site.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Internet, Wifi en dan vooral 1 speciale site.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 12:06

Vooropgesteld, ik ben een ontzettende digibeet, dus als iemand mij kan helpen, doe het dan please in jip en janneke taal :D

Ik woon in het buitengebied, dus langzaam internet. Maar na een aantal aanpassingen hier door iemand met verstand ervan, heb ik nu wel heel erg stabiel internet, maar alleen via de wifi.

Krijg dus alles op mijn laptop en mobiel, behalve dus 1 site; mijn skrill account.

Die ligt er dus op de laptop al dagen uit en op mijn mobiel dus ook, zodra ik binnen zit. Loop ik naar buiten en gaat de 3G in werking, kom ik per direct op de app. van mijn skrill account.
En ik voor de rest dus echt alles gewoon kan doen via wifi internet in huis, op mijn mobiel en laptop.

Ik begrijp er helemaal niets van, want dit kan toch eigenlijk helemaal niet?
Dat dus 1 enkele site het gewoon niet wilt doen op de Wifi? Terwijl je dus voor de rest alles kan openen en mee werken?

frankiej

Re: Internet, Wifi en dan vooral 1 speciale site.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 22:25

zou het hem vragen, die weet wat ie allemaal aangepast heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-15 22:29

Ja heb ik ook al gedaan en hij komt van de week even kijken, maar het gekke is dat het wel heeft gewerkt en dus iets van de laatste dagen is

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:47

Kan een beveiligings probleem zijn in de WiFi.

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 16:59

Inderdaad. Wifi is alleen maar een verbinding. En wel eentje zonder kabel. Meestal daarmee het draadloze thuisnetwerk bedoelt, de verbinding tussen de router in de meterkast en de laptop, gsm, ipad enz.

Zo te lezen werkt je wifi prima, alleen wil de router de skrill website/ding niet doorsturen. Zal wel zoals Rivendell zegt op een zwarte lijst staan of zoiets. Je "mannetje m/v" kan je daar vast verder helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:06

Mijn "mannetje" is idd net de deur weer uit. En hij heeft mij wederom geweldig geholpen. Dus het doet het weer!
Maar lag dus niet aan de wifi, maar aan de site zelf, die blokkeerde om de een of andere reden mijn ip adres!

Rex_Rolfo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:39

Aha, dus het was niet Skrill die op de zwarte lijst stond, maar ohjajoh6 zélf. Benieuwd wat er in huize o allemaal uitgespookt wordt dan >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-15 17:46

}> Dat wil jij helemaal niet weten, net als dat skrill dat niet wilde... O:)