Jaren geleden begonnen met een HTC. Daarna nog 2 HTS's gehad en toen raadde iemand me een Samsung aan. Samsung splinternieuw gekocht. Super ding. veel fijner dan een HTC.
Na 3 maanden werd 'ie volop traag. Terug gegaan naar de winkel, maar ze konden niks raars vinden. Alle instellingen stonden goed en niks verbruikte veel batterij.
Oke.... Alle foto's eraf gegooid, een spelletje eraf gegooid. Had alleen nog Whatsapp en facebook erop staan.
Op internet gezocht hoe het op te lossen is. Veel geprobeerd, maar niks werkt.
Nou ben ik er klaar mee. Facebook opstarten duurt ruim 8 minuten. Om maar te zwijgen over een foto plaatsen o.i.d. Dat duurt een halve dag. Whatsapp openen duurt langer dan een kwartier. Als ik gebeld wordt, kan ik niet opnemen.
Een foto nemen...? Ik druk op het knopje en na 1,5 seconden maakt hij de foto. Erg leuk met rennende honden. Die staan er nooit op
Geen Samsung meer voor mij.
In mijn omgeving aan verschillende mensen gevraagd wat nou een goede telefoon is. Maarja, iedereen vind die van zichzelf goed.
Nou weet ik dus echt niet welke telefoon ik moet kiezen. Het enige wat ik wil is af en toe op Facebook kijken, foto's plaatsen en een beetje Whatsappen.
hoewel de s3 idd erg snel leeg liep