Na een vrij verwarrende periode van ups en down kwam dit in mijn zicht, totaal niet wat ik in mijn planning had maar ik was verkocht. doen? niet doen? Eigenlijk te duur dus maar verder kijken!
Tot het moment dat hij in prijs verlaagd was.... Toeslaan! Waar ik het over heb? Een huis, nee MIJN huis! Voor veel mensen een gedateerd en oudbollig huis, voor mij een toekomstig droomhuis waar ik al mijn fantasie ik kan gooien. De twinkel in mijn moeder der ogen toen ze er door liep, veelal omdat we twee zielen één gedachten zijn wist ik dat dit was wat ik moest doen! Midden in de stad, met een nieuw te bouwen lidl op 50 meter afstand haha wat wil je nog meer!
En toen was het zover hypotheekadviseur erbij en het traject in van handjeklap. Wat wil ik, wat willen hun? En na 3 dagen wachten was het finale bod er waar we beiden mee akkoord gingen! Ik had een huis, 22 jaar net van de studie af, geen vriend meer en een huis waar zoveel aan gedaan moet worden dat je soms even achter je oor moet krabben. Maar met veel liefde van vooral mijn ouders en vrienden weet ik dat het gaat lukken!

Dus vanaf afgelopen vrijdag betekende dat... Slopen maar! Hierbij een leuk volg topic met heerlijke foto's van de woning en alle werkzaamheden die er worden verricht! Merk helaas wel dat mijn foto's op de computer wat minder van kwaliteit zijn. Ga hier even iets beter op letten!
We beginnen bij de woonkamer!

Dag 1 slopen:

Dag 2 slopen: