Iphone lcd scherm gebroken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

yileh

Iphone lcd scherm gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 08:47

Hallo,
Een paar dagen geleden werd ik wakker, zit er een grote grijze vlek boven aan mij scherm. Ik even gegoogled, een lcd breuk.
Het zal, het is heel klein.
Maar toen ik net wakker werd, is ie in eens 2x zo groot!! Het beweegt soort van!
Weet iemand of die vlek steeds en steeds grote blijft worden, of dat het gevaarlijk is? Of kan ik het gewoon zo laten zonder problemen (tel dat ik dingen niet kan zien niet mee)
Alvast heel erg bedankt

nontieJarig

Re: Iphone lcd scherm gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 08:56

Heb je er recent een nieuw scherm op laten zetten?
Ik heb hetzelfde gehad, teruggegaan naar de winkel en nieuw scherm erop gekregen en toen was het klaar.

yileh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-15 09:14

Ja, mijn glas scherm was eerder gebroken en zit er nu 2/3 weken op. Maar dat was gewoon op een markt dus heb geen bonnetje ofz :/

nontieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-15 09:23

Oei.. Ben bang dat je dan een andere winkel mag bezoeken voor een nieuw scherm..
Ik kreeg gelukkig een nieuw scherm gratis nadat ik de vlekken had gezien, deze winkel gaf daar garantie op gelukkig. Zal je daar even naar moeten zoeken en informeren.
Is dus niet helemaal goed gegaan bij de reparatie.
Weet niet in welke omgeving je zit/waar je woont?

Bij mij begon het ook na 2/3 week. Heb het toen nog 2 week aangezien omdat ik niet veel last had van de vlek maar werd toen ineens groter dus toen mee heen geweest.